• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

OJ! Emma vilket bra pris ni fick. Har aldrig vågat lägga bud eller lägga ut saker på Tradera, håller mig till blocket

Leon: Åh, en massa små söta kalvar kan jag tänka mig, får kanske be sambon köra åt det hållet

Prinsungen: Vet inte om jag sagt "Hej o välkommen" för visst är du ny här, eller

Hur går det för er andra?
    Kommer alla på lördag?

• Pusselbiten86
    Charro

Ja jag kommer på lördag.. Får se om mannen kommer bara.. han syster skulle visst komma hit

Sitter o ska boka biljetter nu till Karlstad. Ska upp o hälsa på en vän o hennes son

Hmm Öppnan idag... Vet fortfarande inte... Nicklas börjar kl 13... till 16.. o öppna har väl öppet till 15 bara..

Kram
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Pusselbiten86
    charro

Hänger du med till öppna idag då?

VI är där nere vid kl 13...

Ska lämna NIcklas precis innan så.. kanske bli liiiiite sen.. men men du kan ju vänta utanför

Kollar in här innan vi sticker....

Kram kram
  • Spindelskratt

Åh, Emma jag o Loke somnade ute i solen, han i vagnen o jag i solstolen. Jätteskönt!
    Fast jag hade ju så gärna velat följa med er till öppna.

Vi får ta igen det nästa vecka

Nu väntar städning av hela huset, skulle putsa fönster med tänkte jag men hittar inte skrapan.

• Spindelskratt

Vet ni ...jag tror jag blir knast på sambon alltså.
    För ett tag sedan så sa jag halvt på skämt halvt på allvar "det skulle vara fint med en vit klänning" till det får jag svaret "jamen välj en då"
    Sedan inte ett ord mer. Tyst, knäpptyst!

Så igår så frågar han om jag hittat min klänning än, jag bara skrattade till svar o han bara flinade. Är han tönn eller vad

Men nu går jag här o funderar på att lägga en lapp med vers frieri i påskägget. Dumt eller vad säger ni?
    Och vad 17 ska man skriva...

Nåja, fortsätter städa här

• Pusselbiten86
    Charro

INgen Fara.. Men nästa vecka är bara Mån o Onsdag vanliga träffar...  De andar dagarna var de något de skulle göra... o sen informera om påsk på torsdag

Angånde frieri

DU kan ju skriva något i stil med

Älskling, vi har levt ihop ett bra tag nu, vi har en underbar son tillsammans, vi har stöttat varann i vått o torrt, och jag vill inte leva utan dig. Därför vill jag fråga om du vill bli min äkta halva
    Så att vi kan älska varann i nöd o lust förevigt! Tills döden skiljer oss åt

Bara en idé med dina egna ord
  • prinsungen
    Charro skrev 2007-03-29 08:48:44 följande:
    OJ! Emma vilket bra pris ni fick. Har aldrig vågat lägga bud eller lägga ut saker på Tradera, håller mig till blocket Leon: Åh, en massa små söta kalvar kan jag tänka mig, får kanske be sambon köra åt det hållet Prinsungen: Vet inte om jag sagt "Hej o välkommen" för visst är du ny här, eller Hur går det för er andra?Kommer alla på lördag?
    Hej o tack! Får väl kalla mig lite ny här i denna tråden i alla fall

Pussel: Fint förslag ang frieriet....
    Älskar dig Edwin
  • Spindelskratt

Emma: Okej, då får vi kanske satsa på månd-onsdag eller torsdagen nästa vecka. Fast det kan vi bestämma mer om imorgon

Ska klura på det där med frieri texten, får se vad som sker.
    Fast om han svarar Ja (vilket han måste göra) så vill jag ha det till hösten, har alltid velat ha ett höstbröllopp o jag orkar inte vänta till nästa höst, läääänge ju

• Pusselbiten86
    Charro

Ja men å torsdagen skulle de ha information om påsken i kyrkan i ivetofta så de går inte...

Så mån eller ons.. O onsdag har ja babycafé i stan så de går inte..

Klart ni kan ha det till hösten - Det är bara att sätta igång o planera :)
    Kram

JessicA

Får se om ja hittar till dig imorn.. mannen sjussar nog mig dit o hämtar mig... Han ka ha sin syster här så han kan inte fälja med. men jag o noah o  bebis i magen kommer
  • Spindelskratt

Pussel: Men då är det bara måndag kvar så då tar vi det. Fast jag tror jag ska gå dit onsdagen med

Ska bli spännande att se vad som händer till påsk...

Vi ses imorgon, Kommer alla?

Svar på tråden Bromölla del III