• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Leonmamman

Charro: Aha men då tror jag att jag vet. Grödbyvägen ut på huvudleden där o sen höger förbi skolorna, de heter Dalaskolorna va? O där skall det ligga i villaområdet där? Jaha men då skall jag nog hitta...

Undrar om det är någon som vet nånting om att det var en hel avdelning som blev smittade med TBC på Kristianstad BB?

• prinsungen
    Leonmamman skrev 2007-03-30 20:48:13 följande:
    Prinsungen: Ja det får vi verkligen ta o göra! Dom har ju kalvar o killingar där med. Nej du daniel jobbar fan heeeela påsken... Kanske blir till svärmor en sväng.Själva då?
    Är ledig i påsk i alla fall.... ska ut på lördagen(blir nog grand) sen blir det väl lite mat här o där. Ang TBC så minns jag att jag hört något om det o att dom höll på att ta prover på de som varit där under den tiden.
    Älskar dig Edwin
  • Pusselbiten86
    Leonmamman skrev 2007-03-30 21:53:50 följande:
    Charro: Aha men då tror jag att jag vet. Grödbyvägen ut på huvudleden där o sen höger förbi skolorna, de heter Dalaskolorna va? O där skall det ligga i villaområdet där? Jaha men då skall jag nog hitta...Undrar om det är någon som vet nånting om att det var en hel avdelning som blev smittade med TBC på Kristianstad BB?
    De var ju några men de var förra rået väl o alla blev inte sjuka utan de vara några bebisar.. vet ej hur många bara
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Jessica23

Måste tyvärr meddela att Jackie inte mår bra, hon har både feber och ont i magen. Inte bra att få hit folk och spridda sjukan vidare:(
    Själv känner jag mig som en zombie efter mitt kväll/nattpass. Men böckmans är ju öppet och ditt hitar de flest av oss!!

Hoppas jag inte gjort er alldeles för besvikna nu då:(
    Förlåt!

jessica

• Pusselbiten86
    Så vi tar de på böckmans idag istälelt?

VIlka kommer nu då?
    Pusselbiten86 ( Emma , noah o Nicklas )
  • Spindelskratt

Böckmans blir det för vår del.
    När stänger dem, tänkte att det kanske blir sent med 15.30.

Tråkigt med sjuka Jessica, spara fikat i frysen så tar vi det en annan gång

Leon hittar du till Böckmans? Mellan systembolatet o Banken

Pussel kommer din gubbe med så släpar jag med min, tror inte min gubbe vill vara ensam bland kvinnsfolk

• Pusselbiten86
    Charro

Japp han har LOVAT att han ska med så

Men skulle de inte på badet men nu kanske de inte blir så då kanske vi kan ta de inna eller?
  • Pusselbiten86

Hej.

Ska  åka ivg en runda nu..
    men skrivit till Jessica o Charro .. så snälla medela mig

• Leonmamman

Oh men vilken tur att jag kollade här nu då. Klart vi hittar till Böckmans! Vilken tid då? Här sitter vi fortfarande i pyjamas...

• Leonmamman

Pussel, jag skickade meddelande till dig. Kolla är du snäll!

Svar på tråden Bromölla del III