• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Jessica23

Jag vill me till Ullared, tråkigt att man inte har ett konto med en massa penagr bara

• miamartini

Håller med dig Jessica.... vill oxå dit men jag skulle oxå vilja ha något konto med massor av pengar..... Kunne man inte sparat för längesen o sen glömt bort de kontot o nu plötsligt hittat de igen haha 

Emma   Varför ska ni sälja er tvillingvagn???

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

Jaha, då fick sambon köra iväg svärfar till akuten, kraftigt blödande av en sågklinga som small o satte sig i handleden. Otäckt!
    Svärfar svimmade på gräset o det blev lite panik här innan vi visste vad vi skulle göra. Men stopp på blodet med tryckförband fick vi dit o sedan in i bilen o iväg. Sambons bror ringde akuten o sa vad som hänt o att de var på väg.

Hoppas det går bra o att det inte är alltför allvarligt, det brukar ju se värre ut än det är.

Jag har iaf tagit bort ogräs som bara den idag o nu tog jag en paus.

Har fått ont i min ischias o ryggen så jag har tagit värkpilla.

Ullared vill jag med till o hoppas det kan ske i höst

Pussel: Ska du till öppna i morgon ?

• Pusselbiten86
    Mia

Vi ska ha en annan istället
    De är de enda.. hiih

Charro
    Vet inte... Har inte tänkt på va vi ska göra imorrn faktiskt så...
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: Okej, då kanske vi syns imorgon

Svärfar har blivit gipsad o ett ledband i handleden var av. Så nu är det vila som gäller.

• miamartini

Charro    de va ju tur att de inte va värre än så... de hade ju kunnat gå riktigt illa...

• Spindelskratt

Hmm...tänkte gå ut i trädgården men det ser ut att bli oväder, ellerFundersam

Mia: Hur är det med tanden? Ja svärfar hade sagolik tur, klingan kunde lika bra satt sig i ansiktet eller tagit pulsådern. *ryser*

Har varit på Öppna nu på f.m, var inte alls många där. Fast Loke hade skoj ändå
    Nu sover han gott så nu ska jag planera vigsel på allvar.
    Måste skriva ner våra planer o allt som ska fixas, rädd för att tappa kontrollen annars.

Jessica: Hade ni något vigselprogram o kyrkdekoration?

Igår valde vi våra färger, rött, orange o champangne

Nu ska jag ringa o boka tid för provning av klänning, måste boka en onsdag då sambon är ledig

• miamartini

charro   jo tanden e där... går på penicillin nu o hoppas att de snart ska bli bättre....
    Har ätit så mycke smärtstillande att de e löjligt.... de här med rekomenderad maxdos per dygn har ju bara varit o skita i för då hade jag aldrig överlevt.....
    Men förhoppningsvis så blir de bättre snart.....

• Pillis1975

Angående bvc-tanten: Trodde att hon var bra iom. att hon är så ung, vet dock inget om henne.

• Spindelskratt

Pillis: Det trodde jag med. Men redan första gången hon träffade oss, hemma så var hon märklig. Hon påpekade snabbt att gossen troligen skulle få allergi eftersom vi har djur. Sedan har det bara rullat på, tyvärr.

Mia: Fy, vad jobbigt. Hoppas för din skull att det vänder snart.

Svar på tråden Bromölla del III