• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Trollet85

Hejsan . Vill bara berätta en sak så alla vet , att i två lägnheter i bromölla ( som jag vet om ) så är de någon som har gått in med nykel i ena fallet så såg personen manen . Som påstod att han trode lägenheten var tom och att han hade bott där innan ( detta va på fäladen ) . Den andra va på ågatan då nån gick runt i lägnheten och pratade även där gick personen in med nyckel.

• Trollet85

sen undrar jag om nån har nån ide hur man kan syselsätta en 2 ½ åring . Ronja har nämligen gipsat hela benet igår så hon ligger och sitter bara i soffan vill inte sitta på vanlig stol då hon fortfarande har ont . Så kan inte leka med lera o såna saker .
    Under hela dagen har de bara varit film och musik och att man har pratat en massa . Men hon börjar tycka de är tradigt nu vilket man kan förstå . så om de är nån som har en ide hade jag och specielt Ronja blivit jätte glad

• Jessica23

Min son är också runt 2 1/2 år han älskar att baka. Men det kanske inte funkar?

Nä nu MÅSTE jag vila, Dylan ska till frissan 16 och snagga sig :)

• Spindelskratt

Jessica: Förstår att du är trött o hade jag varit dig så hade jag struntat i kalaset. Du måste klart sova mer än de timmar du sovit. Funkar inte annars för dig inatt. Du kommer att få värsta huvudvärken o gå som i ett töcken. Talar av erfarenhet.

Trollet! VA! Fy...vad läskigt. Hur kan han gå in med nyckel, var får han den ifrån.
    Men minns jag inte fel så hade visst någon här fått nattligt besök.
    Nu gäller det att hålla låst omkring säger jag som bor i hus. Sviterna efter överfallet sitter nog mer än jag tror. Tur att jag har tre hundar här

Stackars liten att ha ont då. Ett tips på lek. Gör ett rum mörkt, lägg er på golvet med massor av kuddar o lek med ficklampa o gör figurer med händerna.
    Vad har hon råkat ut för då?
    Krya på er!

• Trollet85

Får prova det sen när hon vill flytta sig från soffan.Vill inte va nån annan stans nu för hon har fortfarande ont =0( Kan nog lillebror me tycka är väldigt kul.
    Hon hoppade lite på en studsmatta med min kusin sen trampade hon sent o vred knät . så hon fick en fraktur presic under vänster knä.

Vet inte vad han har fått tag på nycklarna nån stans men bromölla hem lär ju inte ha så bra koll på sina nycklar iaf .

• miamartini
    Trollet85 skrev 2007-05-11 13:46:49 följande:
    Hejsan . Vill bara berätta en sak så alla vet , att i två lägnheter i bromölla ( som jag vet om ) så är de någon som har gått in med nykel i ena fallet så såg personen manen . Som påstod att han trode lägenheten var tom och att han hade bott där innan ( detta va på fäladen ) . Den andra va på ågatan då nån gick runt i lägnheten och pratade även där gick personen in med nyckel.
    Vi hade oxå en man som var inne i vår lägenhet i förra helgen vid 2 tiden på natten... Min sambo jagade ut honom... vi blev dock osäkra på om vi hade låst för man kan ju glömma (men vi brukar va noga nu eftersom lillkillen går upp själv på morronen o drar sig inte för o smita ut genom ytterdörren om han får chans)
    Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

Mia: Ni får skaffa en ordentlig säkerhetskedja om ni inte redan har det. Otäckt med sådana besök ju....

Haha, Loke har backat in ett hörn o är flyförbannad för att han inte kommer loss

• Jessica23

Jag kan bara inte sova mer :(

Nu ska jag ner o basta, familjen är på kalas så jag får vara lite ensam. Orkar inte sitta och vara social när jag är så trött.

Ska med bussen 19.45 tänkte gå in på mcdonals innan o äte en glass, då kanske man blir piggare.

Ska ta med mig Jackies scrapalbum så kan jar arbeta med det hela natten och då somnar jag garanterat inte.

Mary Shellys frankenstein börja 03 och den ska jag se :)

Ännu en underba natt på jobbet väntar!

• Pusselbiten86
    Mia

FY VA HEMSKT Jag som är livrädd att de ska komma in någon osv... Hur gammal är mannen i sig??
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
Svar på tråden Bromölla del III