• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • miamartini
    Trollet85 skrev 2007-05-11 17:27:33 följande:
    miamartini : Gör en anmälan om ni inte redan ha gjort de .
    Micke ringde polisen då på natten så de borde ha de registrerat tycker man.... eller de hoppas man iaf...
    Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Jessica23

En natt till och allt gick bra!
    Höll på med ungarnas album i nära 3 timmar i natt och alla sov lugnt. Titta på Frankenstein vid 03 och det var först vid 05 jag började bli trött.

Hemma var jag 8.45 och sov fram till 13.30. Måste ju kunna somna ikväll också! Vilket toppen jobb och så mycket mer betalt än dagsjobbet och man får göra vad man vill!

• Spindelskratt

Jessica: Du har ju världens bästa jobb ju Man kan riktigt höra hur mkt bättre du mår nu.

Pussel: Usch, vad jobbigt för dig. Jag hoppas verkligen att mamma blir bra igen. Har du provat att googla lite på sjukdomen för att se vad som sägs.

Vi körde nästan till Helsingborg nu ikväll med Zita vovven på 14 år. Hon har ju en tumör i nosen o denna har då spridit sig till andra noshålan, det förstod jag idag när hon blödde från båda sidor, vilket hon aldrig gjort förr. Blödningen stoppades dock av sig själv så vi vände o körde hem igen. Jag vet ju att det inte finns något sätt att få stopp på den.
    Ska ringa Näsum imorgon o få en tid för det som komma ska...
    Men jag är inte redo ännu, men får bli det snabbt nu.
    Har vi tur så var det bara ett blodkärl som brast, igen. Det brukar hända men gå över igen.

Det blir ingen öppna för mig imorgon, vill inte lämna vovven själv så länge.
    Ska gå till BVC med oplanerat då Lokes vita prick/vårta blivit större o han pillar på den så jag vet inte om det kliar eller är nått annat.
    Hoppas de tar emot mig.

Och var är alla andra i tråden ?

• Pusselbiten86

Oki.. nej de blir inget öppnan för mig heler..

Ska iväg til karlshamn imorrn så...

Usch va hemskt det med hunden Vet bara hur de var att lämna iväg våran

KRAM på dig!

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Roisin Dubh

Hua, har inte hunnit läsa här på några dagar. Vad läskigt med nattbesökare.

Vi har alltid dörren låst för annars rymmer hundarna men det känns extra obehagligt nu när Persson är i Kina.

◄ Hemlighetsfull men nykter ►
  • Jessica23

Emma: Tack själv, synd att jag var så seg bara!

Jag är så trött fortfarande, konstigt när detta är 3 dagen hemma nu! Men jag får tänka på att jag känner 750 kr efter skatt varje natt jag jobbar plus att jag bara sitter och dricker kaffe kolla på film och pysslar med ungarnas fotoalbum :)
    Ett superbra jobb som jag stormtrivs me!

Nu ska jag inte jobba förrens 3 juni igen om jag inte blir inringd då förstås!

• Leonmamman

Hejsan allihop. Gömt mig ett tag känner jag, vart så mycket med begravning o allt runtomkring. Inte det lättaste att tömma en lägenhet o flytta allting 30 mil...

Men nu är vi tillbaka till sommaren i Bromölla. Vi följer gärna med på fika inom kort. Leon går hos dagmamma tisd, onsd, tors 9-14 men i övrigt är vi fria.

Hur kan en människa gå in i andras hem bara sådär? Måste vart någon som jobbar med eller har tillgång till nycklar etc? Usch o fy vad läskigt, tur man har vakthundar!

Trollet: Köp en målarbok med kritor? Det kan hon ju ligga i soffan o måla med. Eller sagoband med bok till?

• Spindelskratt

Godmorg

Ja man ska nog vara noga med att låsa dörren o ha kedja. Jag vet ju av erfarenhet att hundar inte stoppar dem som vill komma in de skiter i att djuren skäller. De kör sitt race ändå. Så var försiktiga!

Jessica: Det tar nog några dagar att ställa om kroppen igen, men det blir lättare för varje gång du jobbat.

Leon: Ni har verkligen haft fullt upp med både glädje o sorg. Hoppas det går bra nu för er.

Fika tycker jag vi ska bestämma

Igår kväll blödde vovven igen, jobbigt. Men jag vet ju som sagt varför. Måste idag ringa runt o få tag i en veterinär som gör hembesök. Förslag?!

Hur går det för er med träningen o eran diet? Här står det stilla, tyvärr. Måste skärpa mig!

Svar på tråden Bromölla del III