• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

Jessica: Okej, vi har ju tänkt att servera tårtan lite senare. Tror ändå att vi vill behålla vår dessert ser nog mer ut än vad det är.

Men jag ser gärna ditt program
    Hur gjorde ni i kyrkan, hade ni bänkdekorationer o vigselprogram, solist?

Slappa lite i soffan så blir du säkert trött o kan vila en stund. Tror inte du kommer att få problem med att hålla dig vaken, allt är så nytt så du kommer att vara skärpt hela tiden, se till så att du håller igång o jobba inte fortare än vad som behövs

• Jessica23

Nä vi hade inte dekorerat kyrkan, fanns inte tid helt enkelt!

Men den är ju fin som den är ändå. Vi hade inget program i kyrken men valde ut psalmer vi ville de skulle sjunga.

Vi kan ju ha fika här hemma hos mig igen nån gång så får du gärna se vår bröllopsfilm:)
    Länge sen jag själv såg den!

• Spindelskratt

Jessica: Okej, men ni träffade väl prästen ett tag innan vigseln?

Fika låter som en bra idé

• Jessica23

JO vi träffade nog honom 2-3 veckor innan och bestämmde hur det skulle vara!

Nu ska jag snart med bussen, hoppas jag överlever natten

• miamartini

lycka till jessica...
    Ha de så bra på jobbet inatt

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Pusselbiten86
    Charro

OKie... hoppas korten kommer snart då

Angånde i kyrkan.. Vi hade solister... ( mamma, dotter ) som sjöng .. för kärlekens skull- med Ted gärdestad

Men vi hade inga dekorationer.. kyrkan var så fin som den var :)

Vi hade ett program.. Du kan få se vårat i kyrkan med
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Jessica: Hur gick det inatt? Hoppas det gick bra att du får sova ut ordentligt nu.
    Pussel: Ja jag hoppas med korten kommer snart, så som vi slet måste de ju ha blivit bra Jag kikar gärna på erat vigselprogram.
    Är det kyrkan som står för solister? Pris?

Vi funderar på att ha "Du är allt - Shirley Clamp" Tycker den är så fin.
    Skulle gärna vilja att sambons kille spelar ett stycke på gitarr med i kyrkan.

Vår plan är att vi åker till kyrkan ca 2 tim innan vigseln för att fotograferas utanför. Sedan smyger vi bort en bra stund innan gästerna kommer o tar foton i annan bra miljö. Vi ska åka dit o kolla noga var vi vill ta fotona. Den som då kör oss till kyrkan hinner smycka den åt oss, inget svårt alls.

Vi som bara skulle ha något litet ser ut som om vi rasar iväg här med budgeten som vi inte har *S* Nåja, det löser sig det vet jag.

• Jessica23

Hej!

Natten gick bra, alla sov lugnt. Började bli trött vid 05 annars var jag inte så värst trött :)
    Ska jobba inatt med så nu ska jag äta frukost sen gå o lägga mig, får se hur länge jag kan sova då!

Godnatt!!!!!!

• Spindelskratt

Jessica: Ett tips är att du bara sover ett par timmar nu o sedan sover några ikväll innan du börjar jobba. Natti Natti!

• Jessica23

Ush så trött jag är!

Sov mellan 9 till 11.15 blev väckt av nån som knackade på dörren :(
    Somnade om till 13 och vaknade igen av att nån knackade på dörren, nu kan jag inte somna om :(
    Sovit 3 1/2 timme och ska jobba hela natten igen, känner mig som en zombie ju. O sen har pierres syrra kalas för sin son ikväll och jag vill hellre ligga hemma o vila innan jag ska jobba igen men då blir hon säkert sur.

Får ligga o slöa på soffan 1 timme till innan ungarna ska hämtas, jag saknar dem så mycket redan!

Svar på tråden Bromölla del III