• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pusselbiten86

Någon som vet vad de heter en sådan påse som man har på vagnen?
    Finns ju nätkasse..
    Men de finns i nylon me..

hittar de ingenstans

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • miamartini

de heter väl bara nylonkasse??  eller ja de heter kanske nåt annat men går man in i en barnvagnsaffär o säger att man vill ha en nylonkasse till vagnen så vet dom vad man menar

Hur blir de med fika iveckan???
    Jag kan inte på lördag (i vanlig ordning) för då ska jag va chaffis o köra amerikanare hela dan (om allt går som planerat)

MEN JAG VILL FIKA..... 

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

Pussel: Okej, då får jag se om du dyker upp
    Har ingen aning om vad det heter men har du kikat på nätet på babybutikerna? Vagntillbehör går kanske att googla på.

Mia: Vill med fika o jag kan alla dagar

Fråga: Kan jag börja cykla med gossen 8 mån den 9.
    Hade ju varit kanon om det gick

Nu kaffe så jag vaknar

• miamartini

bara han e stabil i nacken o detta o kan sitta med stöd så kan du ju börja cykla så smått... börja med ett par små rundor för o se hur han reagerar... fast de flesta barn tycker ju faktiskt om de

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Pillis1975

Jag tycker att Martini har jättegod mat, så kör på det.

• Jessica23

Jag kan fika fredag eftermiddag, lördag efter 15 och sen på söndag.

Onsdag är jag i skolan och torsdag jobbar jag!

Charro klart du kan cykla med pojken jag började när mina var runt 6/7 mån och det har gått toppen. Skaffa bara en stabil cykelsits samt se till att den sitter säkert sen är det bara att cykla på!

• Jessica23

Charro!!! Menade du allvar med veden? Vi tackar så gärna ja och tar emot all ved vi kan få tag på. Just nu håller vi på och samlar till 2009. Det måste ligge ett tag innan man kan elda.
    OM du menade allvar så kommer vi gärna och plockar lite

• Tinkerbellan
    Pillis1975 skrev 2007-04-30 10:18:04 följande:
    Jag tycker att Martini har jättegod mat, så kör på det.
    Blir nog det ja.. Öppet mellan 18-22
  • Pusselbiten86

Jag kan fika imorrn. Torsdag... O sen fredag KANSKE .. Ska ev till Ullared då

Sorry Charro att ja inte dök upp- Vet ej vad de är med Noah.. han bara sover o sover

Angående cykling me Loke.. Klart du kan de.. Cyklade ju med Noah när han var 10 mån.. Bara han är stabil i nacken så fixar han de :) De brukar tycka de e suuuuper skoj

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Kvällen alla!
    Hoppas ni har haft en bra valborg o 1 maj.
    Själv har vi trixat hela dagen i trädgården har t.o.m fixat en rabatt med blommor :)
    Men  så mkt ogräs o blommor vi har lite huller om buller i gräsmattan tar det ju år o dar att få ordning o reda här *suckar*

Jessica: Tyvärr så är veden vi trodde vi hade inte lämplig att bränna. Det är från tomten som vi huggt ner o fullt med ohyra, rutten o fel trä så det kommer bara att ryka eller inte alls ta fyr. Så igår kom svärfar hit med släpet o hämtade massor som han kan dumpa på sitt jobb på snickeriet. Skönt att bli av med det men guuud så frustrerande.
    Men eldar ni hela huset med vedpanna?
    Vi kör med pellets o har bara ved i brasan på vintern för mysfaktorns skull men det blir ju varmt ändå.
    Jag lovar att skrika till om jag hör talas om billig ved. Förra året köpte vi ett lass på blocket o det var helt okej *tipsar*

Pussel: Ja jag tänkte just att du cyklar med Noah o det ser så mysigt ut med killen därbak. Därför kom tanken på att jag skulle testa med Loke. Ska fixa en bra cykel o allt det där sedan kan vi säkert cykla till stranden till sommaren istället för att gå
    Förresten det var lugnt att du inte kom jag klarade mig själv *S* Kommer du på torsdag?
    Inte många gånger kvar nu som de har öppet, vad ska man göra sedan?

Nu ska jag duscha o sedan kolla Tv i sängen

Svar på tråden Bromölla del III