Kvällen alla!
Hoppas ni har haft en bra valborg o 1 maj.
Själv har vi trixat hela dagen i trädgården har t.o.m fixat en rabatt med blommor :)
Men så mkt ogräs o blommor vi har lite huller om buller i gräsmattan tar det ju år o dar att få ordning o reda här *suckar*
Jessica: Tyvärr så är veden vi trodde vi hade inte lämplig att bränna. Det är från tomten som vi huggt ner o fullt med ohyra, rutten o fel trä så det kommer bara att ryka eller inte alls ta fyr. Så igår kom svärfar hit med släpet o hämtade massor som han kan dumpa på sitt jobb på snickeriet. Skönt att bli av med det men guuud så frustrerande.
Men eldar ni hela huset med vedpanna?
Vi kör med pellets o har bara ved i brasan på vintern för mysfaktorns skull men det blir ju varmt ändå.
Jag lovar att skrika till om jag hör talas om billig ved. Förra året köpte vi ett lass på blocket o det var helt okej *tipsar*
Pussel: Ja jag tänkte just att du cyklar med Noah o det ser så mysigt ut med killen därbak. Därför kom tanken på att jag skulle testa med Loke. Ska fixa en bra cykel o allt det där sedan kan vi säkert cykla till stranden till sommaren istället för att gå
Förresten det var lugnt att du inte kom jag klarade mig själv *S* Kommer du på torsdag?
Inte många gånger kvar nu som de har öppet, vad ska man göra sedan?
Nu ska jag duscha o sedan kolla Tv i sängen