• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pusselbiten86
    Leonmamman

Jodå.. Vart inlagd i Torsdags för förtidiga "värkar" var 3 min... Fick kortison så ... Men ingen sjukskrivning

Jag är i 29+ imorrn = vecka 30 så

du då?
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Leonmamman

Pussel: Nämen hoppsan! Hoppas bebis stannar inne lite till i alla fall!

Vecka 22 nu! Hur har dina besök på bvc varit? Jag är lite besviken faktiskt. Första besök i v 13, ul v 19 o nästa besök nu v 25! Är inte det lite?

• Pusselbiten86

Leonmamman

Första. inskvivnig vecka 9
    Ul i vecka 19
    Besök i vecka 26
    Och nu nsta i vecka 30 :)

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • miamartini

Gahhhh jag blir galen.... har tandvärk IGEN!!! o har haft de sen jag va hos tandläkaren i fredags... o inga värktabletter hjälper (har bara testat receptfria då jag inte har något annat).... ringde igår o fick en tid hos min tandläkare idag o va jätte glad för de....

Så ringer de idag o säger att hon e sjuk!!!!!!

Jag har knappt sovit på ett par nätter... jag e som en pitbull med nageltrång i humöret... vilket tyvärr går ut över både son o sambo.... o så ringer de o talar om att hon e sjuk......

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Leonmamman

Pussel: Ja du det var ju ungefär samma då... Ja ja är allt ok så är det väl så!

Martini: Vet hur du känner, lider med dig! Mitt släppte inte förän jag satt i tandläkarstolen och bedövningen hade börjat verka...

• Pillis1975

Charro: Pellets är ju kanon, men vi hade redan värmepump när vi flyttade in och det var en gammal häck så vi bytte till en ny och den var ännu bättre än den gamla, som vi var nöjda med. Den värmer hela första planet och sen värmer spisen upp hela källaren och lite till

Var och när ska ni träffas imorrn?

• Spindelskratt

mia: Men alltså borde du inte få komma akut till någonannan om hon nu är sjuk? Tycker det skulle vara självklart men tydligen inte. är ju ingen höjdare att gå ilsk som en pittis
    Konstigt att du fick tandvärk efter att ha varit hos tandis....
    Hoppas du får en ny tid o slipper ha ont över helgen.

Pillis: Ja pelletsen är guld värd för oss. Igår stängde vi av värmen i hela huset, så nu lär väl kostnaderna sjunka rejält.

Ja blev det någon fika idag?

• Pillis1975

Tänkte att jag skulle komma på fikan idag men efter två nätters dålig sömn så pallar jag inte. Sen kom jag på att vi måste handla idag med Usch, är så trött och har världens skallabank, önskar mig bort till en solstol nånstans där ingen kan få tag på mig.

• Spindelskratt

Nu har vi varit på BVC, apoteket o på bibblan där vi fick "Barnens första bok" som gåva. Jättefin bok med många verser o sånger i.

På BVC tyckte "Tanten" att Loke skelar o därför ska han till ögonläkare, vikten låg på 9920g o längden 71cm. Han har växt 2cm på 7v o ökat 450g vilket var som vanligt på tok för lite. Nåja, vi frå väl se vad som händer...tycker iaf inte att Loke är liten o klen av sig

• Jessica23

Charro: När jackie var 9 mån vägde hon 9870 g och var 74,5 cm lång. Din gosse väger mer och är kortare, han är ju knubbigare än Jackie var och jag fick aldrig höra att hon var mager!
    När Dylan var 9 mån vägde han 10135 g och var 71,2 cm lång. Knubbigare än Jackie men aldrig att han var för tjock!

Lyssna inte på "tanten" på BVC för hon vet inte vad hon pratar om. Men hon verkar ju viktig när hon hela tiden upptäcker nya fel!

Svar på tråden Bromölla del III