• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

Pussel: Jag funderar på att gå till Öppna imorgon, det är ju stängt på onsdag. Så imorgon o torsdag tänkte jag.

Mamma o pappa kommer hit imorgon kväll från Lund, stannar över. Så jag o D kan ju sticka iväg om vi vill, vi får se vad vi gör. Just nu är jag bara trött o har ont i armarna efter allt släpandet av pinnar *S*

Har ingen aning om heller var Råby badet ligger....kanske sambon vet.

Tinkerbellan: Vet inte alls var man äter ute, har aldrig gjort det i dessa trakter men jag kan tipsa om massa bra ställen i Malmö

• Pusselbiten86
    Charro

Ja imorrn har vi inget direkt o göra... O sen ska vi ju ändå iväg på Onsdag så de var bra att de var stängt
    Och sen tänkte vi på Torsdag o rytmiken med
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Tinkerbellan
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-29 21:11:03 följande:
    Ingen aning.. läste de bara i tidningen
    jag vet nu,. det e där när man kör mot näsum.. typ där charlie blev påkörd!!
  • Spindelskratt

Pussel: Men orkar du dit imorgon då. Vill ju inte det ska hända dig något ju. Men orkar du så ses vi där som vanligt imorgon.

Tinkerbellan: Då vet jag med vart det ligger, inte så långt från oss så kanske vi tar en tur dit. Fast det är mitt i gossens sovtider... *hmm*

Nåja

Trevlig valborg!

• Tinkerbellan

är en skylt med badgubben ner till vänster.. man missar den nog itne.

• prinsungen

Råby badet ligger längs väg 116 när man kör emot Näsum.... ett par km från Bromölla.

Ställen att äta på i stan:
    Peking
    Banken
    Atteleristen
    Modesto
    Kristianstads pizzeria
    Popcorn

Å de finns ju hur många som helst att välja på....

Älskar dig Edwin
  • Rmamma

Vi kommer at cykla ner till Råby (Levrasjön). Sedan får man se hur länge man stannar, men det är fyrverkerier kl 22.
    För er som kör bil - var ute i god tid, det finns inte jättemånga parkeringsplatser och många kommer dit.
    Om ni kan - cykla! Det är inte så långt alls!

Svar på tråden Bromölla del III