• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Leonmamman

Vi har fått förhinder idag tyvärr! Så vänta inte på oss...
    Vi följer med nästa gång istället. Ha så trevligt!

• miamartini

Tack för receptet Leon   ska testa de

Casper sover nu så jag passar på o fixa lite här hemma.... kommer ner till fikan sen, men kan som sagt bli lite sen.... Beror ju lite på när han vaknar.... men vi kommer

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

Ska in i duschen nu men jag kommer till fikan
    Hoppas det inte börjar regna bara...

Vi ska på auktion ikväll mitt emot Tiansgården. Någon som ska dit?
    Vi har varit där innan o gjort en massa fynd, jag hoppas på billiga linnelakan som jag kan sy servetter av till Bröllopet

Sambons bror köpte ett helt nytt köksbord med 4 stolar för 250kr
    Så e.m blir stressig efter fikan *S*

Vi ses!

• Pusselbiten86

Sorry jag inte kom til fikan.. FIck åka akut till mamma.. o jag kunde bara inte förmå mig att säga att ja inte kunde komma..

Vill vara med henne... Fast de kan vara sååå jobbigt psykiskt... men va gör man inte

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Godmorgon!
    Idag väntar jag besök från mamma o pappa de ska stanna över helgen o hjälpa oss med tomten. D jobbar idag o ska sedan på inflyttningsfest.
    Var iväg o handlade massor med blöjor på Lid´l igår 2 pkt för 99kr. Så nu har vi nog 600 blöjor här hemma, undra hur länge de varar *S*

Vi var på auktionen med, Loke tyckte det var jätteskoj, pratade med alla o skrattade.
    Vi köpte en stor bilmatta åt honom för 50kr

Tack för fikan igår Mia trevligt med lite prat om ditt o datt. Loke gillade ju drickan så jag får nog köpa hem här Han somnade direkt jag la honom i vagnen, jobbigt att fika ju
    Casper somnade väl inte i bilen hem.

Men vi saknade ju er andra... Pussel håller tummarna för att mamma blir bra igen, förstår att det är superjobbigt för dig/er o inte minst henne.

• Spindelskratt

Pussel: Fick du korten igår, såhär fin blev Loke Perfekt inför morsdag.

• Pusselbiten86
    Charro

Japp vi fick korten..

Men han tog inte de jag ville.. tror de var för att ögonen syntes ju inte på de där han log från öra til öra.. men detta var fint o klart..

Ska ta foto på de sen eller scanna in de...
    Lägger upp de sen
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: Ja du får scanna korten o visa när du hinner. Vill ju se vilket det blev

• Jessica23

Förlåt att jag inte kom :(
    Blev kvar länge i kristianstad med barnen för Pierre har prov nästa vecka och då fick vi inte vara hemma!

Charro: Vilket underbart kort, hur fick du honom att le så? Jag har aldrig lyckats få Jackie att le när hon var mindre på kort vi tagit hos fotograf! Detta kortet är ju guld värt :)

Inatt har det varit jobbigt att jobba för en man var jättejobbig, sov inget i natt och kom ut o skrik var 10 min hela nattn. Fick lugnande vid 00 men de hjälpte inte alls.
    Har varit mycket tröttare inatt än jag varit innan.

Ska på bio ikväll och titta på Wild hogs, hoppas jag inte somnar. Har sovit 4 timmar, kan inte sova mer :(

SEn jobbar jag imorgon natt jobbar jag igen, sköna penagr och ha i somamr!

• mmian

Hallå hallå!
    Har läste en del i er tråd, flyttar tillbaka till Bromölla i sommar efter sex år i Helsingborg. Har precis köpt ett hus som vi får tillträde till på fredag. Vi väntar vårt första barn i augusti, jag är 25, sambon 33. Snabb presentation av oss, nu blir det soffan, dags för fika

Made in Thailand- Annie BF 070809
Svar på tråden Bromölla del III