• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pusselbiten86
    mmian

VÄLKOMMEN

Vi ska ha vårat andra barn i Juli..
    Var i Bromölla ska ni bo?

Kram kram
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • mmian

pusselbiten- Tackar och bockar Huset tillhör nog området Dala tror jag, det ligger precis vid vad jag tror är Dalafurets dagis, adressen är Stenhagsgatan. Ska bli skönt att komma från storstan, idag bor vi i en trea mitt i Helsingborg så det blir nog ganska markant skillnad... Hur gammalt är ert första och var bor ni andra?

Made in Thailand- Annie BF 070809
  • Pusselbiten86
    mmian

Jag bor uppe på Fäladen o de gör 2 andra i tråden med De ligger vid Dala oxå
    Mitt första barn blir 1 nu om 1 vecka Så jag kommer ha 13 ½- 14 månader mellan våra småttingar... Kul .. men jobbigt
  • mmian

Pussel- Oj, det blir full rulle :) Fäladen är ju nära, jag är uppväxt på Almvägen några gator bakom Hoppas ni har lika underbart väder där som det är i Helsingborg idag, jättevarmt! Jag längtar efter att kunna vara ute lite mer så lite värme är ju gott men fasar liite för sommaren (som ju ska bli den varmaste i mannaminne... )

• Pusselbiten86

Ja men då blir vi ju mammalediga samtidigt... YES! Hoppas vi kan hitta på saker osv..
    Leonmamman i denna tråden ska oxå ha bebis.. men vet ej om det var i Aug eller Sep.. eller kanske rent ut av senare

Minnet är inte de bästa längre

Va har ni gjort idag då?
    Idag har ja varit såååå trött osv... Men vi har iallfall fixat lite på baksidan osv...

Kram på er

• Spindelskratt

Godmorgon tjejer!

Hur har helgen varit?
    Vi har rensat bort stubbar o hela muren är nu på gräset o hålet igen fyllt. Fy vilket slit det var, känner mig öm i hela kroppen. Men nu börjar verkligen tomten se hyffsad bra ut.

Jessica: Jadu, jag o Emma kämpade länge för att få honom att ens lé, butter o svårflörtad som 17. Men till sist så gick det o det är ju tur att cameran är snabb
    Perfekt morsdagpresent blir det. Är faktiskt helnöjd med korten tycker dem är jättebra.

mmian: Välkommen till tråden o till oss! Jag är sambon (snart gift) o har en son Loke 8 mån. Vi flyttade till vårt hus i Bromölla för 1 år sedan. Och området heter...Eh...hmm...hahah, jag vet inte vad vi bor *ASG* Det ligger iaf nära Öppna förskolan Någon som vet vilket område jag bor i

• Pillis1975

Charro: De där blöjorna köper jag med upp när de kostar 49 spänn stycket. Och när det dröjer mellan kampanjerna får jag punga ut med hela 62 spänn styck för dem

Mia: Jag bor på Yndegatan, vid Gulsippans dagis ungefär och har en son på 13 månader och en till är på väg i oktober.

• Spindelskratt

Godmorgon

Vilket härligt väder vi lär få idag, termometern står redan på 22gr i skuggan.
    Insåg imorse att jag behöver sommarkläder till gossen, shorts, fler kortärmade bodysar o badkläder. Det ska visst finnas badkläder med inbyggt solskydd, någon som vet något om dem?

Och var får jag tag i en solist till vigseln?

• Spindelskratt

Korkad fråga kanske men hur gör jag för att ta bussen till Kristianstad o vidare till N.Åsum?
    Vilken buss, pris o hur gör man med vagnen?

Känner mig så dum har inte åkt buss på 10 år o ännu mindre med vagn *S*

• mmian

Tackar, tackar Var i trädgården igår och röjde, både hus och trädgård är helt vanvårdat så det tar några veckor tills allt är i ordning... Ska bli skönt att komma in i huset på fredag så vi kan komma igång med köket i alla fall.

Charro- Be om biljett till Norra Åsum när du kliver på bussen i Bromölla, det kostar 24,- enkel resa. Buss nr 4 går till Norra Åsum, ta in vagnen i mitten på bussen och gå sedan fram och visa din biljett för föraren Kika på skanetrafiken.se för tider och sådär . Lycka till Jag har en än mer korkad fråga- Vart ligger öppna förskolan?

Svar på tråden Bromölla del III