• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

mmian: Tack för svar på korkad fråga, verkar ju inte så svårt så jag ska nog klara av det

Som svar på din korkade fråga säger jag " Godtemplarvägen" ett stort rött hus vid vägen. Fast de har sommarstängt nu.
    Vet inte om det finns något annat ställe att gå till över sommaren...

Måste bara fråga var ni flyttat in...har nämligen flyttat in någon nära mig i ett hus som är väldigt övervuxet typ. Tänkte det kanske var ni

• mmian

Charro- Hehe, vi har inte flyttat in ännu ens en var där och fixade med trädgrden igår. Vi får nycklarna på fredag och börjar renovera då, hoppas kunna flytta in fem veckor senare då det bara borde vara övervåningen kvar att renovera. Observera bara Svaret på frågan torde ändå vara Stenhagsgatan hehe. Klart du fixar bussen, lätt som en plätt Godtemplarvägen, är det det huset som är till salu kanske?

Made in Thailand- Annie BF 070809
  • Spindelskratt

mmian: Aha, då är det inte vi som blir grannar
    Tror inte att Öppet hus huset är till salu, måste vara ett annat hus.

• Pusselbiten86
    Pillis

Inte visste jag att du skulle ha en til Hur känns de då ? Hur långt får du mellan?

Till er andra

Jag har flyttat från Fäladen lite tillfälligt pga av all mögel.. bor nere vid ågatan nu.. o just nu snyltar ja internet från någon annan.. trådlöst så

Så vissa dagar kan ja inte komma ut alls.

Men när blir de fika igen??
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • Trollet85

Roisin Dubh:Knappt duktig min lilla farbror är. Gick allt bra där nere för honom ?

• mmian

Men urk för mögel! ÄR det något som går/ ska åtgärdas?

Trött som en gnu men måste ta ett ryck här och plocka undan, Anders jobbar i natt och hela dagen imorgn är det full rulle och sen så far vi till Bromölla igen på torsdag för på fredag får vi nycklarna *tadada*

Made in Thailand- Annie BF 070809
  • Pusselbiten86
    mmian skrev 2007-05-22 22:05:03 följande:
    Men urk för mögel! ÄR det något som går/ ska åtgärdas? Trött som en gnu men måste ta ett ryck här och plocka undan, Anders jobbar i natt och hela dagen imorgn är det full rulle och sen så far vi till Bromölla igen på torsdag för på fredag får vi nycklarna *tadada*
    Ja de ska renovera hela våran lgh så sen ska vi flytta tillbaka när allt är återställt igen...
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
Svar på tråden Bromölla del III