• Lotta S

Julimammor-06 !?

Hallå där ute alla Julimammor -06
    Har själv inte varit jätteaktiv på FL sedan minsta gossen föddes (18/7), men var relativt aktiv i julimammornas "vänta barn"-tråd.
    Hittar ingen ny tråd till de födda Julibebisarna, så jag slänger in en ny tråd.
    Hur är det med er alla julimammor, och hur går det med era bebisar!?
    Vore kul att återuppta kontakten igen och utbyta erfarenheter om de små

KRAM PÅ ER !!!
    Stoltaste mamman till goaste gossarna, Theo-03 & Edwin-06
  • Svar på tråden Julimammor-06 !?
  • alvasmams

Angelica 3 barn

Hej vad skönt för er
    hoppas allt löser sig för er nu
    kramar Sara

• Angelica 3 barn

alvasmams
    Tack!
    inte kul när det inte funkar som det ska, vill ju slippa åka upp till barnakuten så fort hon ska göra tvåan, så klart jobbigast för henne också, tycks ändå släppt nu.
    Hur mår din lillis?
    Kram Angelica

• loveangel06

gotland:

Har aldrig vart med om att de gör nåt sådant.. men läste här nere att det tagit bort de och börjat med andra saker men jar inte ens gjort något sådant. de frågar vad Alma kan och inte kan sen är det typ bra sen..

Angelica med 3:

vi är med typ ute hela em det är såå himla skönt att våren äntligen har kommit..

så det är typ dagis, mat och utelek hela em plus lite meliz med i lekparken,,

• alvasmams

angelica 3 barn

Bara bra här, börjar bli orolig för n'ästa viktkoll bara men dte är jag varje gång. potträning går mer och mer framåt
    glad och pigg tjej som älskar vaar ute synd baar det iten finns vårkläder i affärerna, väst och tjocktröja hjälper iten mot frusna ben. skulle vilja ha en tunn våroverall men får vara, för köra med filt och så ist. lite trist bara nr hon helst sprakar av sig den när man är ute och går.

kramar Sara

• Lilla Linda

gotland: Till mig sa bm att dom slutat med BOEL då dom gör undersökning dirket på BB ist.

Vilma vägde 10.435 och var 71cm, 8månader!=)
    Hon har dessutom fått sin första lilla tand=)

alvasmams: kan du inte ta dubbla byxor? Det tar jag till vilma. Tycker jeans känns lite för hårt att ha på dom små... Skulle vilja hitta ett par lite tjockare byxor...

Underbart med våren och få gå ut o gunga o promenera i solen=)

• alvasmams

Hej!!
    Jo jag har dubbla byxor redan tre par känns lite överdrivet, hon har lite problem med värmen och kylan så reglera det. vinteroverallen är alldeles på tok för varm vart länge. men jaja bara kämpa på iaf. snart sommar
    kramar

• Lilla Linda

alvasmams: hojta till om du hittar nå bra byxor=)
    Håller med om vinteroverall e fööör mkt!=)
    Snart sommar.. hihi mjo snaaaaaaaaaaaart så=)

• alvasmams

jadu hittar knappt vvanliga byxor till damen, alal åker av nästan
    har bara kappahl och handla på med Lindex har inga byxor med dragsko typ.

• Lilla Linda

alvasmama: varför åker dom av då?=) Min vilma e så tjock så där sitter då byxorna kvar;) haha

• Fetmagen
    Hallå tjejer!!

Står på jobbet slutar snart....

Min lille Aron är sjuk igen Ledsen Nu är jag trött på förkylningarna. Hoppas att vårvinden gör så att alla baciller försvinner.

TREVLIG HELG PÅ ER!!!

Älskar mina 2 killar : Aron & Benny
Svar på tråden Julimammor-06 !?