Halloj tjejer
Hoppas alla har lika vackert väder som vi har här
Solen skiner, fåglarna kvittrar och termometern visar 21 grader...mysigt...
Man får ju liksom som vårkänslor
Än så länge håller sig ungarna friska ialla fall, *peppar, peppar*, och det hoppas jag att dom gör ett tag till, orkar inte med fler sjukdomar och läkarbesök nu på ett tag.
Angelica: Jag avundas dig som lyckas handla bara åt dig själv, det skulle jag också behöva göra, men varje gång jag försöker så kommer jag hem med högvis av kläder åt ungarna (som de egentligen inte behöver), sedan tillbringar jag resten av månaden med att gnälla över dålig ekonomi, och framförallt tråkig garderob...*suck*, skulle behöva uppdatera sommargarderoben lite.
Men eftersom min födelsedag (tyvärr) närmar sig, så har jag önskat mig presentkort på MQ och BikBok, där finns inte barnkläder, fast fattas bara då att jag handlar åt gubben istället...
Vad duktiga era barn är förresten...
Edwin är nog den lataste ungen norr om ekvatorn.
Han har ännu inte gjort en tillstymmelse till att försöka ta sig framåt, utan sitter eller ligger nöjt på samma ställe där man satt honom, försöker inte ta sig upp till stående heller, utan sitter hellre och skriker hysteriskt efter mamma istället för att försöka själv... men men, alla är ju olika, förr eller senare kommer han antagligen att ta sig framåt han med utan mammas hjälp.
På lördag ska jag få barnledigt för första gången på länge, jag och pelle ska till sundsvall med några bekanta och shoppa, äta och dricka gott och sedan gå på bio. Det ska bli såå mysigt. Barnen ska sova hos mormor och morfar. Jag hoppas verkligen att det kommer att funka, Edwin har varit väldigt mammig senaste tiden.
Sara: Grattis till jobbet, själv vet jag fortfarande inte om jag får komma tillbaka till mitt gamla jobb. Det har varslats en massa folk där nu, och vad gäller mig har jag ingen aning om hur det kommer att gå. Eftersom jag inte hade tänkt komma tillbaka förrän i september, så vet dom fortfarande inte om min tjänst kommer att behövas. Så jag lever i ovisshet...skitjobbigt. Fattas bara att jag ska behöva skriva in mig hos AF jag med...vill inte det...men vad gör man!?
Eftersom ingen börjat skriva var vi bor osv. så börjar jag
Heter: Lotta (Ann-Charlott)
Bor: Villa 6 km utanför Ånge
Antal barn och ålder: 2 pojkar, Theo född 030914, och Edwin född 060718.
Civilstånd: Ogift, men sambo med Pär, barnens pappa sedan oktober -00
Ålder: 28 år
Husdjur: En rottweiler vid namn Dilba som blir 6år nu i maj, tre perserkatter som är 10år (Snucken), 8år (Sessa) resp. 5år (Alfons). Åsså en massa ovälkomna spindlar och dammråttor...
Intressen: Barnen så klart, Matlagning, träna (jogga, spinning, pilates och core), långa skogspromenader med hunden (...oj...det sista lät som en mening skriven i en kontaktannons), vinkvällar med tjejkompisarna, heminredning, och en massa annat.
Nåja, lite om mig var det där. Nu ska jag ner och slänga i ordning lite mat åt familjen, och sedan ska jag iväg på ett spinningpass.
kram på er