BF Juli-07 Nr3
Kanon bra jobb!!!
Vi ligger just nu i sängen med skjutbord över (ikea) med vars en lapptopp och vars ett par hörlurar...helt otroligt att man faktiskt har lyckats bli gravid...hehehe
Kanon bra jobb!!!
Vi ligger just nu i sängen med skjutbord över (ikea) med vars en lapptopp och vars ett par hörlurar...helt otroligt att man faktiskt har lyckats bli gravid...hehehe
Min mage är rejält stor nu (ska försöka att ta lite bilder och uppdatera snart) och det börjar redan nu blir tungt och jobbigt. Men det är bara att bita ihop för mycket värre kommer det att bli (HJÄLP!!!)
Mina bröst kliar inte men trycker jag på dom så kommer det lite vit vätska (känns skumt att JAG börjar få mjölk i brösten, det är ju sånt som mammor har )
Vad var det nu som var bra mot illamåendet i början av grav.?
Åksjuketabletter, dom där armbanden....men var det mer?
Min kompis är där nu och mår illa hela tiden...orkar inte med gnället så jag måste bota henne...hahahaha
Godmorgon tjejer!
Vilken underbar dag
Ska iväg på en lite shoppingsväng idag och titta lite saker till bebis...passa på att kolla sånt som mannen min inte är så intresserad av då jag ska åka med min nygravida kompis.
Ja en viktiminskningstråd efter förlossningen tycker jag låter som en toppen idé...alltid enklare då man kan peppa varandra.
Jag var med i viktklubben (aftonbladet)för 1½år sedan ungefär och gick ner 17kg på 19veckor så jag att jag kan om jag vill...men tyvärr så är det inte alltid man vill och då är det toppen med ett gäng som kämpar tillsammans!
Just nu är jag orolig för att jag nog har ätit upp mig ett par kilo för mycket senaste veckorna...och framförallt orolig för hur det ska sluta.
Jag känner på mig att det blir en bra dag och kvällen avslutar vi med en konsert (förövrigt samma band som bebis "simmade i mål till" för ca4månader sedan , måste bara vara musik h*n gillar!)
Glömde att skriva att jag vaknade till inatt av att mannen (i sömnen) la handen på min mage och sen klappade den lite innan han vände sig om och började snarka igen...hahaha...tyckte det kändes så mysigt
Igår var jag på en liten shoppingtur med min nygravida kompis.
Jag lyckades hitta en mexikansk bola (har endast hittat på nätet innan) så en sådan blev det...så nu pinglar jag för fullt för bebis
Köpte oxå ett par supertuffa jeans till lillen...kom på att jag endast hade köpt bodys och man vet ju inte hur varmt det verkligen blir i sommar...på svenska sommare kan det ju faktiskt ganska ofta behövas ett par byxor.
På kvällen var vi på konsert och bebis dansade för fullt till musiken
Idag hade jag tänkt att stanna i sänger i stort sett hela dagen...så jag finns här om ni behöver mig
Möjligtvis tar jag en liten paus och tittar på dirty dancing eller någon annan gammal klassiker...kanske behöver även hunden komma ut och göra sina behöv (saknar tiden då han gick på kattlådan...hehehe)
Jag drömmer inte alls för tillfället (ovanligt för jag drömmer oftast väldigt intensivt och har ibland svårt att skilja på mina drömmar och var som verkligen har hänt.)
I början av min graviditet drömde jag nästan varje natt att jag väntade trillingar och detta nämnde jag föm min BM förra veckan. Hon blev lite paff och frågade om jag hade haft någon blödning i början av grav. (det har jag ine haft!)...för det är tydligen väldigt vanligt att man drömmer om att man får flera barn när man är gravid med tvillingar (eller fler).
För någon vecka sedan drömde jag att jag hade fått barn...men jag tog även hand om någon annans barn...det ena var en pojke och det andra var en flicka, men jag fick aldrig veta i drömmen vilket som var mitt barn...hmmm, blev ju så nyfiken