BF Juli-07 Nr3
Vickyb skrev 2007-03-05 09:30:27 följande:
Morrn Morrn!Ser att det pratas rökning. Har själv varit rökare, men inte direkt någon storrökare. Min mamma dog av KOL , lugncancer som orsakas av dessa förbannade cancerpinnarna. Jag fimpade på juldagen, men rökte knappt något efter att jag fick reda på att jag var gravid. Men Juldagen var absolut sista!Efter denna gravidityeten skall jag inte börja igen som jag gjorde efter Linnéa. Jag vill ha fimpat för gott, och om det är någon mer som känner som jag kanske vi kan stötta varandra efter, likaså med vikten Kanske skall starta en tråd efter sommaren, för det är ganska lätt att halka dit igen. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
Jag är på direkt!
Min farmor har oxå kol och jag vet hur sjukt idiotiskt det är att röka. Jag hade inga problem att sluta när jag blev gravid, rökte 1om dagen första veckan sen var jag 100%fri...men problemet är att jag längtar efter att få ta första ciggen fastän jag inte är alls röksugen nu. Du får gärna hjälpa mig så mycket du bara kan för jag vill inte börja igen...så kan jag bidra med vikten för där vet jag att jag är mycket starkare än med rökningen