BF Juli-07 Nr3

Mjukis: Jag tror att din sida är överbelastat för jag kommer inte in...men jättesöt bild som ligger här iaf
Jag är inne i en konstig period där jag tycker att tiden går jättefort och jättesakta samtidigt.
När jag tänker att det är 3½ månad kvar känns det läääääääänge men när jag tänker på allt som är inplanerat och ska göras under dessa månader så får jag lite lätt panik över hur vi ska hinna få allt i ordning innan bebis kommer.
Jag längtar oxå efter att få gosa med min bebis och gå långa promenader med vagnen till sommaren.
Men samtidigt är jag sååååå rädd eftersom det är första barnet och jag har ingen aning om vad som egentligen väntar...det var ju inte ens planerat så jag vet inte om jag är redo än vilket gör att det känns ganska skönt iaf att det är några månader kvar.
Har inte läst på ett par dagar och tänkte att jag skulle göra det lite snabbt nu...men jag kommer inte att hinna ens hälften innan lunch, så jag får ta det en annan gång
Igår gick jag in i v27....bara 13veckor kvar!!!!
Börjar faktiskt bli lite nervös nu, men det är bara att köra för det finns inte längre någon återvändo!
Nej jag har varit vaken ett bra tag oxå men inte satt mig vid datorn förrän nu.
Läste om era problem med folks fördommar och även jag är en av dom som ser mycket yngre ut än vad jag är och som alltid får polcka upp leg vad jag än ska göra känns det som. Dessutom har jag dreads, är piercad och åker på festivaler och det vet ju alla att då måste man bara knarka och dessutom så är det vanligt att man rånad gamla tanter och slår sönder saker på stan. Just drogfördomarna kan jag säga att jag har inte mött EN ENDA (!) människa som inte har tagit för givet att jag har testat droger någon gång i mitt liv...är inte det sjukt???
Ett annat av mina stora problem i livet (enligt andra) verkar vara att inte jag inte har byxorna uppdragna mellan skinkorna, vet inte hur många skärp som folk har erbjudit mig. *suck*
Detta är fördomarna som har gjort att folk har stirrat ihjäl sig sedan flera år tillbaka...lägg då till en gravid mage så kan ni ju tänka er vilka rent ut sagt sura blickar och man får och hur många som utan att försöka dölja det ens står och stirrar och virrar på sina huvud...en del tom pekar och viskar till någon bedvid.
Detta var ett litet inlägg om min vardag...