BF Juli-07 Nr3

Solstraalen: Ajdå, det låter ju inte så roligt. Har haft mycket problem med magen för några år sedan och det är verkligen inte roligt att inte kunna lite på den när man lämnar hemmet, lider med dig!!. Hoppas att det bara är en tillfällig reaktion på att du har slutat med järntabletterna!
Nej, nu blir det storstädning här hemma...solen skiner och man vill bara ha det rent och snyggt
Ikväll kommer mamma och pappa och hjälper till att mäta balkongen så att vi kan sätta upp nät så att katterna och hunden kan springa ut och in (minde hår i lägenheten då,,,hehehe)
Sen ska jag nog äntligen gå in och beställa min vagn från tyskland, för nu vill ja ha hem den och köra runt med min låtsasbebis här i lägenheten
Tittar in under dagen!
Ha en bra dag tjejer!...och ni som jobbar få ta det lite lugnt!
Mäklaren ringde idag så på torsdag ska vi titta på "vårt" radhus....hihihihi....läääääängtar och håller tummarna för att vi gillar det, för att det inte går upp i pris, och för att vi får det så klart ...Det börjar ju bli dax för grillsäsong och då känner jag precis som vanligt att jag inte är någon stadsmänniska hur mycket jag än vill.
Åhhhhh...jag orkar inte jobba mer!!!!! Vill absolut inte gå tidigare än planerat men va fan...kan det inte bara bli juni?????????
Hihihi...jag råkade visst känna en person som jobbar på Akta Graco så nu har jag fixat mitt babyskydd för halva priset, tackar tackar