Vallmar skrev 2007-04-21 09:03:44 följande:
Fyller du år idag halvblod?Jag lämnade urinprov hos min bm förut och det tog 2 veckor innan jag fick svar och då hade jag uvi. Det är ju helt sjukt länge o gå utan medicin!Nu har jag uvi igen men den här gången tog det bara 5 dar innan jag fick reda på det o skönt är väl det för det gör grymt ont...Igår hände det som inte får hända, min sambo har min systerdotters armbåge ur led!!Åh va den lilla stackaren tjöt. O sambon var helt förtvivlad.Det har hänt en gång förut att hon fått armbågen ur led så det är tydligen lätt hänt att det händer igen. Så det var bara för syrran o åka till doktorn me
lillan.Nu tror sambon att han alls inte kommer bli någon bra pappa, stackarn. Det var ju inte hans fel.
Jag fyllde år i torsdags 
Ja mitt nya provsvar har ju inte hunnit komma men jag fick medicin iaf för säkerhetens skull...för det är fan inte roligt att gå med...och absolut inte bra heller ju.
Stackars mannen din
. En kusin till mig var jätteömtålig i sina leder när hon var liten så ingen vågade röra henne för det hade hänt ett par gånger att armarna gick ur led när någon lyfte henne. Vissa är ju känsligare än andra....men jag förstår att han blir rädd och ledsen.