Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

BF Juli-07 Nr3

Vallmar skrev 2007-04-21 09:03:44 följande:
    Fyller du år idag halvblod?Jag lämnade urinprov hos min bm förut och det tog 2 veckor innan jag fick svar och då hade jag uvi. Det är ju helt sjukt länge o gå utan medicin!Nu har jag uvi igen men den här gången tog det bara 5 dar innan jag fick reda på det o skönt är väl det för det gör grymt ont...Igår hände det som inte får hända, min sambo har min systerdotters armbåge ur led!!Åh va den lilla stackaren tjöt. O sambon var helt förtvivlad.Det har hänt en gång förut att hon fått armbågen ur led så det är tydligen lätt hänt att det händer igen. Så det var bara för syrran o åka till doktorn me lillan.Nu tror sambon att han alls inte kommer bli någon bra pappa, stackarn. Det var ju inte hans fel.
    Läste lite i tråden och såg nu att det skilljer ju precis en dag mellan oss jag fyllde oxå 26...hehehe
    grattis...nu är vi närmre 30 än 20
  • Halvblod

Såg att ni hade lagt ut klipp från YouTube... detta är en av mina favoriter...hehehe

">

• Halvblod

Hamnade precis i Bf maj-tråden och insåg att någon här kommer förmodligen snart att föda eftersom vi ligger runt v30. Läskigt...allt blev så verkligt för en stund och jag bestämde mig för att köpa och packa min "BB-väska" imorgon...man vet ju aldrig när saker och ting kan börja att hända. Vet inte om jag är riktigt redo än...

• Halvblod

Idag har jag sovit ut för första gången på flera månader. Vaknade redan kl7 som vanligt men somnade om vid8 och vaknade inte förrän kl 12!!!!! Helt underbart skönt var det ...får se när man får sova till kl12 nästa gång...hehehe

• Halvblod

Jag är sååååå trött denna helgen...vet inte vad som har hänt...kan sova hur mycket som helst verkligen. Men nu ska jag iaf ta den stackars hunden och gå en låååååååång promenad i 1-2timmar så att han får lite motion (och jag). Tur att det är kort jobbdag imorgon och ledigt på tisdag.

• Halvblod

ögade igenom tråden och så att ni pratade lite om förlossningen...jag har inte tänkt så mycket på detta eftersom det känns såååå långt bort för mig (vilket det inte alls är). Det lilla jag har läst in mig på så kan jag tänka mig lustgas och akupunktur...sprutan i ryggen kommer jag att göra allt för att undvika efter att ha hört många skräckhistorier.

• Halvblod

Det blev en 6km lång runda till sambons jobb vid lunch där vi hämtade bilen och körde till kolonin...nu sitter jag hos föräldrarna och väntar på flintastek och annan god mat.
    Trött är jag men kroppen känns hur bra som helst...en sån här runda om dagen så hade jag kanske kunnat gå ner några kilo fett och sluppit detta efter förlossningen.

• Halvblod
    zandrisen skrev 2007-04-29 18:03:42 följande:
    *ler* Förstår vad du menar, har också en tjej som verkligen kan knipa ihop munnen ibland... Hoppas Saga friskar på sig snart, ni har verkligen haft det jobbigt de senaste dagarna!Halvblod, åååå vad mysigt! När jag väntade Molly var vi ute och gick väldigt mycket ända tills slutet, saknar det! Även om det kanske inte alltid ger nån större effekt på kilona, så är det ju super för konditionen och kroppen i övrigt!
    Nja...jag är ju inte ute efter att bli smal direkt,är ju trots allt gravid ...men det plöfsiga fettet som har tillkommit senaste veckorna pga för mycket choklad kanske försvinner om jag går tillräckligt mycket *hoppas*
  • Halvblod

????????????????????????????????

Idag var min mage "borta" när jag vaknade. Det kändes och såg lite så ut iaf...detta eftersom den har sjunkit ner ordentligt under natten. Inga problem alls att andras och jag har ordentligt med mellanrum mellan brösten och magen (bara det!!!!)...däremot så "hänger" den i princip över byxorna istället. Är detta normalt...att den sjunker så mycket redan nu? Jag är ju bara i v31...

• Halvblod

"Tjuvskickar" ett litet snabbt inlägg från jobb
    Började med järntabletter i tisdags efter att ha varit fruktansvärt trött ett tag...och jag tycker att det har hjälpt ordentligt. Ska till BM imorgon så då m,åste jag be henne kolla mitt värde vilket vi inte har gjort sedan inskrivningen.

Ang mensvärk: Jag har mensvärk varje morgon och är i princip helt säker på att nu kommer den när jag går på toa...men sen går det över efter någon timme. Sen mår jag toppen några timmar innan sammandragningarna kommer igång på eftermiddagen. Skulle behöva gå ner och jobba 8-12 nu sista månaden men det är ju knappast lönt att ligga och pendla 2timmar om dagen för att jobba så få timmar.

Har ev hittat ett nytt radhus som vi isf kommer att försöka få...frågan är bara om jag klarar en budgivning till utan att föda...

Lunchtime!! Skrattande

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3