BF Juli-07 Nr3

grattis...nu är vi närmre 30 än 20

Såg att ni hade lagt ut klipp från YouTube... detta är en av mina favoriter...hehehe
">
Hamnade precis i Bf maj-tråden och insåg att någon här kommer förmodligen snart att föda eftersom vi ligger runt v30. Läskigt...allt blev så verkligt för en stund och jag bestämde mig för att köpa och packa min "BB-väska" imorgon...man vet ju aldrig när saker och ting kan börja att hända. Vet inte om jag är riktigt redo än...
Idag har jag sovit ut för första gången på flera månader. Vaknade redan kl7 som vanligt men somnade om vid8 och vaknade inte förrän kl 12!!!!! Helt underbart skönt var det ...får se när man får sova till kl12 nästa gång...hehehe
Jag är sååååå trött denna helgen...vet inte vad som har hänt...kan sova hur mycket som helst verkligen. Men nu ska jag iaf ta den stackars hunden och gå en låååååååång promenad i 1-2timmar så att han får lite motion (och jag). Tur att det är kort jobbdag imorgon och ledigt på tisdag.
ögade igenom tråden och så att ni pratade lite om förlossningen...jag har inte tänkt så mycket på detta eftersom det känns såååå långt bort för mig (vilket det inte alls är). Det lilla jag har läst in mig på så kan jag tänka mig lustgas och akupunktur...sprutan i ryggen kommer jag att göra allt för att undvika efter att ha hört många skräckhistorier.
Det blev en 6km lång runda till sambons jobb vid lunch där vi hämtade bilen och körde till kolonin...nu sitter jag hos föräldrarna och väntar på flintastek och annan god mat.
Trött är jag men kroppen känns hur bra som helst...en sån här runda om dagen så hade jag kanske kunnat gå ner några kilo fett och sluppit detta efter förlossningen.
????????????????????????????????
Idag var min mage "borta" när jag vaknade. Det kändes och såg lite så ut iaf...detta eftersom den har sjunkit ner ordentligt under natten. Inga problem alls att andras och jag har ordentligt med mellanrum mellan brösten och magen (bara det!!!!)...däremot så "hänger" den i princip över byxorna istället. Är detta normalt...att den sjunker så mycket redan nu? Jag är ju bara i v31...
"Tjuvskickar" ett litet snabbt inlägg från jobb
Började med järntabletter i tisdags efter att ha varit fruktansvärt trött ett tag...och jag tycker att det har hjälpt ordentligt. Ska till BM imorgon så då m,åste jag be henne kolla mitt värde vilket vi inte har gjort sedan inskrivningen.
Ang mensvärk: Jag har mensvärk varje morgon och är i princip helt säker på att nu kommer den när jag går på toa...men sen går det över efter någon timme. Sen mår jag toppen några timmar innan sammandragningarna kommer igång på eftermiddagen. Skulle behöva gå ner och jobba 8-12 nu sista månaden men det är ju knappast lönt att ligga och pendla 2timmar om dagen för att jobba så få timmar.
Har ev hittat ett nytt radhus som vi isf kommer att försöka få...frågan är bara om jag klarar en budgivning till utan att föda...
Lunchtime!!