Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

BF Juli-07 Nr3

Äntligen hemma efter en lång jobbdag i bilen (kört leveranser)...ska vila en liten stund nu sen är det dax att ringa alla morgondagens leveranser. *suck*
    Men det är bara att bita ihop...imorgon är absolut sista passet jag kommer att köra, NÅGONSIN!

Har läst lite snabbt att en del av er mår dåligt och har krämpor av olika slag...styrkekramar till er!
    Hoppas dock att alla andra mår bra och njuter av sooooolen

Idag fick vi ytterligare en bröllopsinbjudan till sommaren...så nu är vi uppe i 4 bröllop och en baby Skrattande

• Halvblod

Har precis kommit hem från visningen av "vårt" radhus. Tydligen är vi lite sent ute och mäklaren tror att budgivningen kan vara klar redan imorgon. Så nu blev det lite eld i baken för oss...det var verkligen toppen fint både inne och ute och det enda vi behöver göra är att måla lite i något rum. Nu måste vi bara besluta under kvällen hur mycket vi är beredda att ge för budgivningen blir det och den är redan igång.
    Jag vill, jag vill , jag vill!!!!!!!!!! Och om det blir så kommer vi förmodligen att flytta redan om 1-2månader...hihihihi.

http://www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp?objektid=3547133&service=hemnettogp&caller=main&area=13&kommun=93&oresundssok=&url=http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/

• Halvblod

Hmmmm...länken fungerar inte...men men...fint är det iaf

• Halvblod
    L2K skrev 2007-03-29 18:45:24 följande:
    Halvblod - om du klickar in dig på sidan igen och sen på tipsa kompis så får du fram en bra länk! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723

Ahhhh...du har gjort det där förr märker jag

Här kommer länken iaf

http://www.hemnet.se/a.asp?id=3547133&q=1&s=4

• Halvblod

Tackar tackar...ja det känns riktigt bra.
    Nja...visst är det ett okej pris, men det är inte så eftertraktat område i Helsingborg men på väg uppåt...plus att priset kommer förmodligen gå upp en del innan det är sålt.

• Halvblod

Nej nu är jag helt pysslig och känner att jag måste börja fixa här hem ifall det nu skulle bli så att vi kommer att flytta...Fram med dammsugaren nu!!!!

• Halvblod
    Mjukis82 skrev 2007-03-29 19:59:57 följande:
    Halvblod: Va fräscht huset var! Priset är ju helt ok också med tanke på att allting är så fint! Som du själv säger så är det ju inte ett så attraktivt område, men jag tror det håller på att bli bättre! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Mmmm...nu är det ju klart att det ska byggas sidan om så det lär väl höja priserna och efterfrågan lite, men visst är folk fortfarande lite fördomsfulla när man säger att man har funderat på björka.
    Sen bygger ju snart Ikea nytt och välsa blir större så det känns som att det bara finns fördelar med det just nu.
  • Halvblod

Hallå tjejer! Smyger in en snabbis mitt i all stress på jobb och budgivningen på "mitt" radhus...Gubbhelvetet som fajtas med oss ger sig ju fan aldrig, men nu har jag inte hört något på en stund så kanske har han börjat bli kall...eller så kommer värsta budet snart för att knocka oss. Hihihi...så spännande...ikväll vet vi förmodligen var jag bor om en månad

• Halvblod

Åhhh...nu har jag lagt in mitt slutbud, sen måste jag ge mig...men det är bara jag och en till kvar så hoppas hoppas hoppas att han fattar nu hur mycket jag vill!!!!!

• Halvblod

Usch va jobbigt att läsa att en av oss har förlorat sitt barn så här sent...där är ju så nära Gråter

Vi fick inte radhuset...gubben la över ordentligt på slutet och så mycket är jag inte beredd att betala just nu för det området med så hög hyra.
    Det finns ingen chans i världen att kunna köpa hus här i Helsingborgsområdet som det är nu...vattnet är ju attraktiskt och svindyrt och jag vill inte flytta för långt bort från havet. Men men, vi får väl avvakta lite och se om något annat dyker upp efter sommaren istället. Ska åka till kollonin idag och grilla där istället så får man lite huskänsla iaf Sambon är ledig för en gång skull så vi har en hel dag tillsammans...det händer aldrig så det är bara att njuta.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3