Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

BF Juli-07 Nr3

Ang jobb: Nu börjar jag se slutet på jobb

Imorgon är det vanlig dag (fredagar är oftast lite lugnare) och avslutningsmiddag i Hornbeck (danmark) på kvällen (stor del av företaget är sålt och överlåtes 1april) .
    Måndag-torsdag nästa vecka är jag ute hela dagarna och kör leveranser runt i hela skåne...inte det bästa för min gravida kropp (katastrof enligt BM) men jag försöker iaf att bita ihop det sista. Sen är det bara fredagen kvar nästa vecka

Nja...det är inte slut riktigt där...ska jobba 2månader till: 3dagar i veckan hos företaget som har köpt upp vår "erotikparty-del", då blir det typ som en konsult som ska "lära" upp dom, så det blir nytt och spännande även för mig. 1dag i veckan ska jag vara kvar på mitt gamla jobb och jobba med underkläderna, och varje fredag ska jag jobba hemifrån med att lösa ev problem med partyna som ska hållas på helgen  ...sen är det sommarlov och snart bebis

• Halvblod
    monnie skrev 2007-03-22 19:56:45 följande:
    på mig såg dom det på UL när jag väntade Tilda för då syntes det väldig tydligt att den var lite annan form & då hade jag nog en liten skiljevägg oxå (har väl det ännu men det är väl lite mer uttöjt där nu), men det var inget jag tänkte på då. men nu har jag läst att risken för säte är vanligare med hjärtformad livmoder så det förklarar varför tilda vände sig bara inte den här oxå vänder sig på slutet.
    okej...hoppas att det inte ställer till det för dig denna gången. Sa dom inget till dig på detta UL?
  • Halvblod

Nu har sambon tappat upp ett varmt bad till mig och satt fram lapptoppen med one tree hill säsong1...så hej så länge

• Halvblod

Gud vilket underbart väder det är idag!
    Sitter på jobb och försöker att få gjort så mycket som möjligt så att eftermiddagen bli lugn. Sen ikväll tar vi båten till Danmark för en mysig avslutningsmiddag med jobbet...synd bara att man inte kan ta ett glas vin med tjejerna, men det får vänta några  .

Hoppas att ni får en underbar dag med mycket mysiga sparkar

Kram LOtta

• Halvblod

Jag som trode att solen alltid sken i Karlstad Flört
    Vilken tur att man bor i skåneland då för här är det verkligen riktigt vårväder och hela helgen ska det bli 15grader och sol ...jag blir sååååå glad av solen. Jobbar precis vid vattnet (som ligger mitt i centrum här i Hbg) och blir så sugen på att bara hoppa på första bästa båt och ta mig över till danmark...så mysigt att strosa runder där och äta glass och Wienerbröd Skrattande

• Halvblod
    Jen2006 skrev 2007-03-23 13:36:56 följande:
    Morriz: Som Mjukis82 skrev så är alla avtal bindande även muntliga (min sambo satt och läste något om det i går). Men hur man ska kunna hävda det är ju lite knepigare...
    Nu är jag inte alls särskillt insatt i sånt här...men kan hon inte använda intyget som chefen hade skickat till FK??? Det måste väl vara tydligt nog?
  • Halvblod

Ang Foglossning: Jag trodde att jag hade fått problem med foglossning för några veckor sedan men det har visat sig att det var/är ligamenten som spökar och inte foglossning. Nu är jag i v25 och har fortfarande inte fått minsta lilla foglossning vilket oroar mig lite (ja faktiskt!) eftersom jag har hört att man brukar få en enklare förlossning då man har haft mycket foglossningar och inga foglossningar alls brukar betyda en smärtsam förlossning.
    Snälla säg emot någon :)...vill ju inte gå och ha ont nu men så klart önskar man sig en "smärtfri" förlossning.

• Halvblod

Oj, det märks att våren verkligen är på väg...här är ju stendött idag
    Jaja...själv har jag nyss kommit hem efter en liten shoppingrunda på stan...fick en liten bonus av chefen igår (12 000:- Räcka ut tungan)...men jag höll duktigt i pengarna för dom ska hjälpa mig under mammaledigheten är det tänkt....det blev dock lite bebissaker så klart...hihihi.

Nu ska jag försöka att sova en stund. Är för en gång skulle lite trött så det gäller att passa på.

• Halvblod

Jag verken hatar eller älskar att vara gravid. Tycker det är lite jobbigt med smärtan jag har i magen och att det trycker och drar...men innan hade jag sjuk mensvärk och även ont vid ägglossning och det slipper jag ju nu iaf
    Däremot kan jag inte riktigt förstå vad det är som är sååååå mysigt med att vara gravid och sååååå mysigt med att ha mage. Folk blir nästan lite sura när jag inte är så där jätte överväldigad över att vara gravid...som om jag inte kommer att bli en lämplig mamma för att jag inte älskar mitt barn över allt annat redan nu (jag har ju inte ens träffat henne/honom!!!)...men men, det är ju så olika hur man känner sig och mår, är dock säker på att vi alla kommer att bli super-mammor Skrattande

• Halvblod

Har precis skickat in en intresseanmälan på ett radhus precis utanför stan (nästan granne med ett stort köpcentra)...åhhhh, vill flytta nuuuuuuuuuuuuu!!!! Hehehe....vi som precis hade bestämt oss för att bo kvar i stan till nästa sommar iaf...men man kan ju åka dit och titta lite iaf för det hade varit underbart med en grillplats och liten gräsmatta redan till sommaren.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3