• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-16 21:49:09 följande:
    MammabJapp kött... de funkar inte vadå då?Jag syftade på detta osm du skrev om d undrade nån som kan förklara varför jag får hemska illamående attacker
    jaha..ne asså jag får det inte för ja ätit nått eller så..
    jag bara få hemska illamående attacker, tror ja ska tuppa av eller spy..

sen trycker bäbisen sig neråt så d gör så jäkla ont, tårarna bara rinner av sig självt..
  • Beckah82

Har pratat med Mathias i telefon..han vill inte försöka igen inte nu iallafall då han anser att vi har för mycket trassel. Kanske en framtid och bla bla bla.

Kan knappt äta längre...två dagar nu utan att äta riktigt och bara ont ont ont i magen...men nu har det onda övergått i täta SD utan smärta istället. Blir inte klok på detta. Orkar inte...inte nu! Vill bara lägga mig ner och sova och slippa allt...städa, äta, allt allt allt...bort med allt.

Victor är iaf hos sin farmor tills på söndag så...

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-16 21:53:33 följande:
    Har pratat med Mathias i telefon..han vill inte försöka igen inte nu iallafall då han anser att vi har för mycket trassel. Kanske en framtid och bla bla bla.Kan knappt äta längre...två dagar nu utan att äta riktigt och bara ont ont ont i magen...men nu har det onda övergått i täta SD utan smärta istället. Blir inte klok på detta. Orkar inte...inte nu! Vill bara lägga mig ner och sova och slippa allt...städa, äta, allt allt allt...bort med allt.Victor är iaf hos sin farmor tills på söndag så...
    usch va jobbigt!! menar han att han ska lämna dig själv me alvin?
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2007-05-16 21:55:41 följande:
    usch va jobbigt!! menar han att han ska lämna dig själv me alvin?
    mm vi ska inte bo ihop...för mycket problem, kanske går att lösa för att hitta tillbaka men inte just nu...men allt med Alvin vill han ju vara med på och ha honom så mycket han kan och får.

Själv är jag inte sugen alls...han kan få honom...varsågod. Bara jag kan slippa ALLT...går och gömmer mig i någon mörk garderob och hoppas att världen är förändrad när jag kommer ut.

Jag vill ju inte dö precis...men orkar fan inte leva heller...
  • Madelene87
    Beckah82 skrev 2007-05-16 21:59:47 följande:
    mm vi ska inte bo ihop...för mycket problem, kanske går att lösa för att hitta tillbaka men inte just nu...men allt med Alvin vill han ju vara med på och ha honom så mycket han kan och får.Själv är jag inte sugen alls...han kan få honom...varsågod. Bara jag kan slippa ALLT...går och gömmer mig i någon mörk garderob och hoppas att världen är förändrad när jag kommer ut.Jag vill ju inte dö precis...men orkar fan inte leva heller...
    Usch jaga förstår precis hur du känner dej.
    Är nämligen i samma situation själv för tillfället.
    Finns inget jag kan säga som tröstar det vet jag av egen erfarenhet men jag tänker på dej..
  • Beckah82
    Madelene87 skrev 2007-05-16 22:03:29 följande:
    Usch jaga förstår precis hur du känner dej.Är nämligen i samma situation själv för tillfället.Finns inget jag kan säga som tröstar det vet jag av egen erfarenhet men jag tänker på dej..
    Jättetråkigt att höra att du vet hur det känns för det är verkligen ingen höjdare...
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-16 21:59:47 följande:
    mm vi ska inte bo ihop...för mycket problem, kanske går att lösa för att hitta tillbaka men inte just nu...men allt med Alvin vill han ju vara med på och ha honom så mycket han kan och får.Själv är jag inte sugen alls...han kan få honom...varsågod. Bara jag kan slippa ALLT...går och gömmer mig i någon mörk garderob och hoppas att världen är förändrad när jag kommer ut.Jag vill ju inte dö precis...men orkar fan inte leva heller...
    usch va jobbigt..gått igenom samma sak, fast tvärtom va jag som inte orkade mer. mådde för dåligt i min dep. så ja lämna allt...

men vi lyckades hitta tillbaka till varandra, visst fan har vi det tufft fortfarande, men d är bara att stå ut. det går över!

hoppas ni hittar tillbaka till varandra!
  • Giafia

Massa kramar till Mjukis med familj

Beccah: Du får försöka hålla modet uppe. Du har ju en son och skall snart få ytterligare en son. Förhoppningsvis löser ni detta. Du har ju massa hormoner i kroppen som bara "sprutar" runt och gör dig till en annan människa en den Mattias är van vid. Ibland säger min sambo till mig att han längtar efter sin gamla Camilla utan massa hormoner.
    Vet ni orsaken till strulet? Om inte försök i så fall ta reda på varför det inte funkar.
    Lider med dig i alla fall.

Någon frågade om pappadagar och vad jag förstått måste man inte ta ut alla dagar samtidigt. Har man inte tagit ut dagarna innan 60 dagar efter fl försvinner dagarna

• Madelene87
    Beckah82 skrev 2007-05-16 22:04:29 följande:
    Jättetråkigt att höra att du vet hur det känns för det är verkligen ingen höjdare...
    Nee verkligen inte. Känns som du sa att man vill ge ungen till han o ba gömma sej. Ett tag iaf, skulle vatt skönt...