• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • solstraalen

Åh denna dag slutar som skit

Jag har haft såååååååååååå tråkigt idag. Anton ville gå på fritids till 17, så de fick han. 17.30 åt vi middag, sen gick han ut tills 20.00 å nu ligger han å ser på film.

Jag och Saga var ute en sväng idag, tills jag fick för ont. Sen har vi bara vart inne å myst typ hela dagen å slappat.

Sambon sa han skulle komma vid 21, så har gått å räknat timmarna tills dess.. ( hans jobb har onsdagsöl idag.. ), så fick ja sms nu " kommer vid 23-tiden".

Det SUGER. Känner mig skitsur/Ledsen/hemsk/irriterad nu.   Jag blir helt enkelt avis, jag vill oxå träffa folk å bara slippa ansvar ( missförstå mig inte, jag älskar mina barn över allt annat ). Bara få slappna av, kunna komma hem när ja vill. Må bra, inte ha ont. Trivas med livet. Kunna göra de ja känner för. Ha mina dagar uppbokade av saker eller iaf jobb.
    Inte vara gravid. Få banta och gå ner i vikt och slippa alla dessa smärtor i knän å rygg å bäcken.

Mkt ja önskar, men de dröjer innan de sakerna slår in

Nä usch, känner mig som en snorunge nu som bara gnäller

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • Madelene87

Pussel: Hoppas det räcker med att torka ut det, Men säg till efteråt att du vill att dom ska kolla med jämna mellanrum dom gjorde nämligen så i en lgh vi bodde i men följde aldrig upp att.
    Sen när vi flyttade och dom skulle renovera märkte dom att dom aldrig fått bort allt vatten.

Resultatet av fuktskadan var att jag och mina syskon alltid var sjuka typ Sånt får inte hända... Vill ju att Noah och bebisen ska mp tipptopp hela tiden

• Pusselbiten86
    Madde

Ja självklart vill vi med de.. så vi får prata med de efter de försökt fixa de...

Har du kollat med din syster ;)
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Madelene87
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-16 21:10:14 följande:
    MaddeJa självklart vill vi med de.. så vi får prata med de efter de försökt fixa de...Har du kollat med din syster ;)
    Ja jo det e klart ni vill det...
    Hoppas du inte tog det som en pik hehe vet ba hur jobbigt det var för oss, för min del var det värst som redan har svagt immunförsvar...

Nee hin har inte frågat ännu hon har vatt sjukskriven men nu ska jag påminna henne igen när hon börjat jobba ska allt skicka ett inlägg till henne på lunar direkt Tack för påminnelsen...

Förresten hur har det gått med dina sammandragningar nu?
  • Pusselbiten86
    Madelene87 skrev 2007-05-16 21:29:08 följande:
    Ja jo det e klart ni vill det...Hoppas du inte tog det som en pik hehe vet ba hur jobbigt det var för oss, för min del var det värst som redan har svagt immunförsvar...Nee hin har inte frågat ännu hon har vatt sjukskriven men nu ska jag påminna henne igen när hon börjat jobba ska allt skicka ett inlägg till henne på lunar direkt Tack för påminnelsen...Förresten hur har det gått med dina sammandragningar nu?
    Jodå de kommer o går som vanligt

Vissa dagar gör de mega ont medans bara liite ont  så....

Men ja får nog ha de så tills den behagar komma ut
  • mrsbygg

urk..nån som kan förklara varför jag får hemska illamående attacker och har hemska hemska gaser, dör av lukten!
    plus d här jäkla trycket av bäbis...får panik snart...

• Pusselbiten86
    mrsbygg skrev 2007-05-16 21:42:40 följande:
    urk..nån som kan förklara varför jag får hemska illamående attacker och har hemska hemska gaser, dör av lukten!plus d här jäkla trycket av bäbis...får panik snart...
    Du är inte ensam.. Ja kan inte känna doften av bacon... av kött överhuvudtaget Samt att bebis trycker åt alla håll o kanter....
  • misan84

Hejsan. Hemma igen från sjukhuset. Allt gick bra. Bebben mådde bra o tappen var fin. Dem gjorde en 30 minuters ctg o det såg fint ut. Så det var vanliga förvärkar. Skönt. Men kändes lite lustigt att ligga på förlossningsbedden bara hehe. Hade ju en usk bm och läkare hos mig så man tänkte lite hur det kommer bli den dagen den vill ut

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-16 21:44:22 följande:
    Du är inte ensam.. Ja kan inte känna doften av bacon... av kött överhuvudtaget Samt att bebis trycker åt alla håll o kanter....
    kött??
    misan84 skrev 2007-05-16 21:45:09 följande:
    Hejsan. Hemma igen från sjukhuset. Allt gick bra. Bebben mådde bra o tappen var fin. Dem gjorde en 30 minuters ctg o det såg fint ut. Så det var vanliga förvärkar. Skönt. Men kändes lite lustigt att ligga på förlossningsbedden bara hehe. Hade ju en usk bm och läkare hos mig så man tänkte lite hur det kommer bli den dagen den vill ut
    va skönt att allt gick bra!
  • Pusselbiten86
    Mammab

Japp kött... de funkar inte vadå då?

Jag syftade på detta osm du skrev om d undrade

nån som kan förklara varför jag får hemska illamående attacker