Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

humm, skulle inte ja städa?? ja tror mig har fastnat framför datorn igen..hehe..

ne in i sovrummet å sortera skiten som låg i klk förut kanske...

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2007-05-20 11:18:28 följande:
    haha, sååå lätt hänt att man fastnar här!!Borde nästan strypa den som uppfann datorn samt familjeliv. Jag är även slav hos blip.se *suck*
    haha samma här fast ja har fastnat på king.com nu...

jaha börjar smått i sovrummet, fan jag pallar inte göra nånting. helt anfådd....
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2007-05-20 11:50:19 följande:
    fast det är väl nästan samma sak? Det är midas-spelen där va? Love it!!!!!!! =)vill oxå ha glass...
    i pincip!..

ska spela en omgång nu sen börjar fixa med tvätten...suck..
  • mrsbygg

va sjutton, att d kan bli så mycket tvätt på en vecka bara, helt sjukt!

20 min kvar sen ska man ner..suck

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-20 14:04:49 följande:
    Halvblod: Hahahaah..... mammab fastbunden!! hahahaha
    haha mja, bara för att jag vill ha tidigare!! *muttrar...*
  • mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-05-20 14:19:02 följande:
    Hmm nu när jag va nere i tvättstugan och skulle kolva dörren så e det ngn som har tagit bort hela låscylindern :-/ hmm nu kan jag alltså inte kolva dörren så får enbart tvätta mina kläder idag.Och jag som hade tänkt tvätta alla bebiskläder och sängkläder... Men det vågar man inte kanske ngn snor alla mina saker..
    va jobbigt!

här va tydligen torkskåpet trasigt..så nu får ja å sambon krymta kläder skoj skoj...

urk helt slut, ja som skulle städa idag. d kan ja glömma får göra det i veckan som kommer ist..
  • mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-05-20 14:56:50 följande:
    Jaa verkligen. Har rätt skumma grannar här med så man vågar ju absolut inte ha babysakerna där nere utan att låsa... Lika trisst me söndriga grejer... Synd att man inte e miljonär så man kunde köpa nya kläder ist för att tvätta
    haha eller hur!!

jaha fixat disken då, ska ner å vika tvätt om 30 min ungefär..urk..

humm jonas tror vi ska få bäbis om en vecka...förstår inte vart han fått d ifrån *himmlar me ögonen*
  • mrsbygg

urk..klar me tvätten..

ohh..sd..magen ser bra  rolig ut..

nu ska man bara vänta på att disken ska bli klar så kan ja börja me maten..sen tänker ja inte röra ett finger..eller jo...ska fixa på sagas rum..
    jonas har börjat borra upp hyllorna så nu kan alla henne tusen böcker som ligger på golvet komma upp på hyllorna! kanon...

• mrsbygg

ny vecka på tisdag för mig! så då kommer ny bild...v.33....suck tiden går sakta..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3