• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-03-12 08:58:49 följande:
    mamma b haha jaf örstår vad du menar när jag vätnade evelina trodde alla att d var en kille vkelrigen alla min mamma var helt säker på det när hon såg UL bilderna så alla vart såå paffa när d va en tjej hehe.. rätt kul
    hehe när vi vänta saga så var ja bombsäker på en kille men alla andre trode tjej så tji fick jag

men d visar sig, har statestiken emot mig. men nån ska väll spräcka den oxå
  • humlan1973

Hm,Lillkillen sitter 50-50, men da skulle han ju vara over 2 ar. Bebisen kommer ju sitta bakom isf, och far ju inte allt folk mot sig... Ja, nu blev jag tveksam...men fy sa snygg!

• jennsans

åhhh sååå sur idag.. sitter här vid dator och läser allt roligt som skrivs sen så ser jag grannhunden springer in på våran tomt gör sina behov *nr 2* och sen springer iväg igen.. den hunden springer verkligen överallt och ägaren har ingen som helst koll på hunden! sambon funderar allvarligt på att ta hem hagelbössan *sucka stort*
    jag vågar ju inte gå ut med min katt (i koppel) då denna hund springer lös. vet ju att den inte gör min katt något men katten kommer klå upp hunden så det står härliga till *såååååå arg* varför kan man inte fixa staketet så den inte springer igenom eller för tusan ha sin hund kopplad???
    sorry långt och of topic.. men behövde skriva *less*

• madeleine78

Tania... aha... ja då tror jag ja med..

Född och uppvuxen är man ju där.. men skulle inte vilja bo där idag känner jag...
    Känner att jag trivs som fisken i vattnet där vi bor idag... på behörigt bra avstånd därifrån.. *fniss* Fast min mamma o pappa bor kvar där.

Ja hoppas ni får svar snart då..

• Mammelutten

mammab: Jag mår oxå illa på morgnarna...
    Tycker t o m att illamåendet blivit något sämre, den senaste veckan har jag även känt av det några kvällar. Käkar Postafen varje dag (på morron), har försökt att sluta men det funkar inte speciellt bra. När jag hämtade ut tabletterna på recept sa expediten lite medlidsamt " Jaha, du hör till dom som fortfarande mår illa, det är någon procent som får dras med det även efter de första månaderna". Kul - NOT!

• mrsbygg
    Misan71 skrev 2007-03-12 11:28:28 följande:
    mammab: Jag mår oxå illa på morgnarna... Tycker t o m att illamåendet blivit något sämre, den senaste veckan har jag även känt av det några kvällar. Käkar Postafen varje dag (på morron), har försökt att sluta men det funkar inte speciellt bra. När jag hämtade ut tabletterna på recept sa expediten lite medlidsamt " Jaha, du hör till dom som fortfarande mår illa, det är någon procent som får dras med det även efter de första månaderna". Kul - NOT!
    postafen funka inte på mig..och ja vill inte äta nå annat så ja får stå ut iaf...

men d går ganska snart över så fott ja fått i mig något..men kommer fort tillbaka om ja inte äter regelbundet...
  • mrsbygg

suck va tråkigt d är att hänga in kläder!!
    sen ser man va mycket som är för smått..suck..

men snart dags å shoppa vår och sommar kläder *wiie*

• LindaoJohan

hoppas ni alla haft en bra helg och en bra dag. Jag har summerat min helg på bloggen! Nu har jag tvättstugan och ska plantera om lite blommor!

• Calylite

sååå fint väder och vad känner man, jo att man vill städa...
    Ska föröska svälja suget och gå ut på en till långpromis, var ute på en med hunden imorse men ska palla mig ut på en till och njuta

Magen står still, den vill verkligen inte växa men på nått mystiskt sätt så kan ja ändå inte knäppa mina sommarjackor så de är till att svettas vidare i vinterjackan.
    i143.photobucket.com/albums/r140/LisaS07/v-2.jpg

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3