• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Jessa6

Åh vad härligt väder det är idag, nu har jag suttit på balkongen och solat i 3 timmar, ska ut och gå en runda och ikväll ska jag på smyckesparty hos syrran, en perfekt måndag!!

• mrsbygg

all snö är borta!!! det tycker jag är bra väder oavsett om d är sol eller regn hehe

• LindaoJohan

Jessa6 skrev 2007-03-12 13:06:42 följande:

Åh vad härligt väder det är idag, nu har jag suttit på balkongen och solat i 3 timmar, ska ut och gå en runda och ikväll ska jag på smyckesparty hos syrran, en perfekt måndag!!
    Lät såååå skönt, att sola på balkongen i tre timmar! Här är snön borta, men jag saknar solen!
  • LindaoJohan

mammab; ja den va ju helbra! du har räddat min dag Hemlis

nu har jag tvättat lite å plockat, inget som e direkt ansträngande. Men f-n va ryggen börjar strejka nu! Kan man inte få leva normalt eller, om det inte vore för ryggen så hade jag haft en underbar graviditet

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-12 13:57:32 följande:
    mammab; ja den va ju helbra! du har räddat min dag nu har jag tvättat lite å plockat, inget som e direkt ansträngande. Men f-n va ryggen börjar strejka nu! Kan man inte få leva normalt eller, om det inte vore för ryggen så hade jag haft en underbar graviditet www.lindisen.bloggagratis.se
    hehe visst va den! fastna för refrängen..

humf skulle fixa kalrt sagas rum, bra d gick fastna här istället...
  • LindaoJohan

mammab; ja det blir lätt så... jag skulle ha vilat ryggen i sängen en stund med min vetekudde... men alla sängkläder e i tvätten å täckena med... Funderar på att gå ut och se om det knoppar på någon buske eller så som man kan tjuva med in å sätta i  en vas.....

• FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-03-12 13:51:29 följande:
    hehe fick denna av sambon precis...sitter å diggar...man fastna totalt... www.youtube.com/watch
    haha.. den va bra!

Nu snart ska jag till ikea.. *suck* med buss hel...tet.. tar nästan en timma dit med bussen.. men men,.. jag SKA bara dit.. ska handla lite bebi saker. Måste hemifrån lite..
    Ska ta med mina två vildar oxå,..Fundersam studiedag på skolan idag.. aja det ska nog gå bra..
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • mrsbygg

vill oxå till ikea...vill shoppa lite nya sängkläder, och delar till våran å sagas byrå..

men har inga pengar, suck...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3