• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vallmar

Solstraalen: Jag får som håll, det börjar dra i magen men presis som du så gör de mindre ont när man går långsammare..Har antagligen med muskler eller ligament att göra då vi verkar vara fler som har det.

Suck jag börjar jobba snart... Ska jobba hela dagen o kvällen...blä

• humlan1973

Hej pa er!

Jag behover hjalp! Vad heter syskonvagnen som ar en typ 2 vaningsvagn? Ni vet vad jag menar! Jag maste kolla en sadan!!!!

• solstraalen

Dom vagnarna är grymt snygga

Vi bad om en demonstration på barnens hus förut av en sådan och då valde vi bort den tyvärr.

Men den är grymt  snygg och finns i läckra färger!

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v25
  • rullgardinsflikkan
    teenpregnancy skrev 2007-03-11 22:13:55 följande:
    rullgardinsflikkan skrev 2007-03-11 18:57:26 följande: teenpregnancy skrev 2007-03-11 17:42:56 följande: Ska uppdatera lite om dagens händelser för mig då Har ÄNTLIGEN beställt barnvagnen Den är fööööör vacker! Jag föll för Emmaljungas Edge Duo Kombi med sportchassit i färgen JUNGLE LIME! Den var då inte billig men vad gör man inte för sin förstfödde? Jag har fallit för färgen limegrönt Så vacker, sedan köpte vi lite kläder i färgen lime och mjukisdjur. Så nu kommer min bebbe att passa ihop med barnvagnen hihi då kommer vi ha samma vagn fast jag kommer ha nåt tanten kallade lyxchassi samma färg å allt va kul YAY! Den är ju bara för fin Vi hade hela tiden sagt att vi skulle ta den i färgen sport carbon men när vi väl stod där sa vi jungle lime Så gullig!När ska ni få er barnvagn? om ni nu inte redan har fått den så att säga

Nä jag har ställt undan den på leksaksaffären här i stan men karlsloken till pappa te bebisen är ju inte med och betalar ett jota och den kostar ju ca 7200 så jag får avbetala den och hoppas på att jag hinner klart tills bebisen vill komma ut

Fast jag har garderat mig, om jag åker in på BB utan at ha fått betalt färdigt den och fått hem den så ska min lillasyster betala resten och se till att den finns på plats när jag kommer hem. Perfekt =)

• mrsbygg

blää...varför mår ja illa på mornarna fortfarande för?

var sååå nära å  i morse..

kul, alla tror ja väntar en pojk, när ja visa ul bilderna för svärmor så hade hon sagt till sambons syrra senare.."egentligen ska man inte säga såhär men, jag är 90% säker att elinor väntar en pojke"
    haha...

ja ni, skulle va bra roligt om d kom ut en tjej när alla är så säkra på att d är en pojke

Idag ska ja fixa dotterns rum, jonas städa å rensa alla leksaker igår så nu kan jag fixa fint

• humlan1973

Tack solstraalen, jag tror att det kommer att bli en sadan istallet for en ny bil . Varfor valde ni bort den?

• solstraalen
    humlan1973 skrev 2007-03-12 08:46:10 följande:
    Tack solstraalen, jag tror att det kommer att bli en sadan istallet for en ny bil . Varfor valde ni bort den?
    Vi valde bort den pga att vi inte vill sätta en bebis på ett halvår frammåt i vagnen, speciellt inte mitt i en vinter som de blir den här gången.
    + att man måste byta plats på barnen  å "bygga om" vagnen då bebisen ska sova eftersom syskonsitsen där nere inte går å luta bak.

Gillar inte att så många föräldrar låter sina små sitta och sova.

Men känner många som har vagnen och som sagt, hade de inte vart för de där två sakerna så hade vi LÄTT Valt en sån där vagn

Saga är liksom 15månader och hon sitter 90% mot oss i vagnen fortfarande
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v25
  • mrsbygg

suck, sitter å bollar pojknamn me jonas..

men vi kommer inte på nått vi hade ett spikat, men börjat tröttnat på det så tråkigt...

så nu står det helt still..

• Nathalie009

mamma b haha jaf örstår vad du menar när jag vätnade evelina trodde alla att d var en kille vkelrigen alla min mamma var helt säker på det när hon såg UL bilderna så alla vart såå paffa när d va en tjej hehe.. rätt kul

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3