• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Beckah82
    tbmh: men fy stor kram!
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
  • zandrisen

Åh just det, välkommen tillbas Beckah!

• Beckah82
    zandrisen skrev 2007-03-12 20:05:02 följande:
    Åh just det, välkommen tillbas Beckah!
    Tack och hejsan!

Låter inte alls skoj med dina besvär hörru! Rullstol och allt! Visserligen önskar jag emellanåt att jag hade en svälj när foglossningen är som värst men jag skulle ju inte vilja sitta i en hela graviditeten ut...

Hoppas du slipper allt för mycket bekymmer
  • nasse01

Dessa järntabletter håller på att förstöra hela min magen..
    Så hemskt, får sån magknip och bara måste springa på toa.
    Någon annan som känner så över dem?
    Kan inte minnas att jag hade de så förra gången med dem.
    Finns det andra snällare??

• zandrisen

Nasse, jag äter erco-fer från apoteket, dom är snällare mot min mage iaf... Kostar ca 40 kr/burken.

• Beckah82

Jag har Niferex men gillar INTE dem pga biverkningarna...usch för starka.

• zandrisen

Beckah, just nu innebär rullisen en viss frihet, jag KAN komma ut bland folk, något som varit helt omöjligt förut. Men det är klart att det mest är  enda krångel, och jobbigt med folk som tittar... men man vänjer sig kanske..?

• Vallmar
    jennsans skrev 2007-03-12 09:58:19 följande:
    åhhh sååå sur idag.. sitter här vid dator och läser allt roligt som skrivs sen så ser jag grannhunden springer in på våran tomt gör sina behov *nr 2* och sen springer iväg igen.. den hunden springer verkligen överallt och ägaren har ingen som helst koll på hunden! sambon funderar allvarligt på att ta hem hagelbössan *sucka stort*jag vågar ju inte gå ut med min katt (i koppel) då denna hund springer lös. vet ju att den inte gör min katt något men katten kommer klå upp hunden så det står härliga till *såååååå arg* varför kan man inte fixa staketet så den inte springer igenom eller för tusan ha sin hund kopplad???sorry långt och of topic.. men behövde skriva *less*
    Fy skäms åt din granne. Varför tar ni inte ett snack me honom?? Lr rättare sagt skäller ut honom!!
  • Vallmar

Tbmh: Stor Kram

Zandrisen: Välkommen tillbaka, undrade var du höll hus. Låter jobbigt att få sitta i rullstol men å andra sidan en bättre anledning till o hänga på fl medans karln din dammsugerFlört

Beckah82: Välkommen tillbaka du med! Niferex har jag också men slutade med dem omedelbart, kunde inte sova på nätterna.

• Tania

Tack allihopa!!

Jag följde med mamma och pappa för att köpa nya mobiler till dem och jag fick tvinga mig själva att inte tänka på det.

Jag har hittat lite information om den sortens tumör hon har och den växer i hjärnhinnan alltså inte i hjärnan och den kan inte sprida sig in i hjärnan utan den trycker bara på den när/om den växer. På så sätt kan det gå ut över minnet och organisationsförmågan. En del märker en personlighetsförändring vilket vi redan märkt på henne eftersom hon är så förvirrad ibland. Det konstigaste är att hon har dåligt närminne men hon kommer ihåg när en av hennes mostrar fyller år (samma datum som min BF)

Jag har slutat grina i alla fall... tack vare internet fick jag lite mer kött på benen och kunde förstå lite mer i alla fall.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3