• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Jessa6

mammab: Jag tyckte också att den var stor och klumpig och valde Emmaljungas city Jet istället, verkar smidigare. Vi ska betala ca 5700:- för den. Då är det standard med sittdel och man köper till liggdel.

• mrsbygg
    Jessa6 skrev 2007-02-25 18:25:01 följande:
    mammab: Jag tyckte också att den var stor och klumpig och valde Emmaljungas city Jet istället, verkar smidigare. Vi ska betala ca 5700:- för den. Då är det standard med sittdel och man köper till liggdel.
    jag vill nog ha cerox360! sen köpa city korgen till..men jag vet inte..
    får se hehe...
  • Åsa82

ser att ni stackare lider av stor bröst, jag skälv har a kupa från början och får baar en normal b kupa under graviditeten så underbart. Kan förstå att ni andra tycker det är jobbigt och tungt. ser även att många skall köpa city jet, den hade jag själv fundering att köpa när jag hade fått Thea men nackdelen är att den blir nedrans lång när man fäller ihop den och att sittdelen blir konstig inte riktigt mysig att sitta i vi prvade med kompisens dotter hon vantrivdes i den, annars är den djäkligt snygg :-9 älskar föreesten emmaljungavagnen tillthea har jag citycross+ korg i färgen platina, gubben min är lite av en tråkmons han ville ha så lite färg som möjligt på vagnen nu till tvillingvagnen har han vågat sig på att beställa en racing red haha. Ge min gubbe lite tid så vågar ha hihi

• Prinsessan Zelda
    tbmh skrev 2007-02-25 17:23:45 följande:
    Åh, vet ni vad jag/vi har gjort?????Vi åkte iväg till IKEA (min mans förslag) och köpte DIKTAD skötbord De har FAMILY-erbjudande och då kostar de bara 1195:-Vi passade också på att köpa en madrass till spjälsängen.Känns lite konstigt.... Vet inte om vi ska montera ihop den än...
    vi har diktad skötbord sen tidigare och är väldigt nöjda med den. Ikea har en liten hylla som inte hör till byrån men ser likadan ut som man kan skruva fast på sidan och få lite extra utrymme.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Mammelutten

*vink vink*
    Nu har jag oxå hittat hit! Har inte varit inne på hela helgen, och det var en del att läsa - shit, vad ni skriver!

• Prinsessan Zelda
    Prinsessan Zelda skrev 2007-02-25 19:07:23 följande:
    tbmh skrev 2007-02-25 17:23:45 följande: Åh, vet ni vad jag/vi har gjort?????Vi åkte iväg till IKEA (min mans förslag) och köpte DIKTAD skötbord De har FAMILY-erbjudande och då kostar de bara 1195:-Vi passade också på att köpa en madrass till spjälsängen.Känns lite konstigt.... Vet inte om vi ska montera ihop den än... vi har diktad skötbord sen tidigare och är väldigt nöjda med den. Ikea har en liten hylla som inte hör till byrån men ser likadan ut som man kan skruva fast på sidan och få lite extra utrymme. bli biten: www.monstersgame.se/
    nu hittar jag inte hyllan jag menar på ikea's hemsida, så de har kanske slutat med den då
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • mrsbygg

suck vilken tråkig söndag det varit!! sååååååååååååå uttråkad.

men nu ska ja fixa kvällsmat, blev lite sent men men..
    blir kycklingwok me äggnudlar ikväll! snabbt å enkelt å göra!

• Bäsebus

oj det tog lite tid att hitta hit igen, har inte kunnat använda internet!
    Här rullar allt på, går och väntar på Rutin UL om ca 1v... Har börjat få molvärk..förmodar att det ska vara så??Fundersam

*~*~*Gryn i magen v.19*~*~* RutinUL 7/3 *~*~*
  • Tania
    Prinsessan Zelda skrev 2007-02-25 19:07:23 följande:
    tbmh skrev 2007-02-25 17:23:45 följande: Åh, vet ni vad jag/vi har gjort?????Vi åkte iväg till IKEA (min mans förslag) och köpte DIKTAD skötbord De har FAMILY-erbjudande och då kostar de bara 1195:-Vi passade också på att köpa en madrass till spjälsängen.Känns lite konstigt.... Vet inte om vi ska montera ihop den än... vi har diktad skötbord sen tidigare och är väldigt nöjda med den. Ikea har en liten hylla som inte hör till byrån men ser likadan ut som man kan skruva fast på sidan och få lite extra utrymme.bli biten: www.monstersgame.se/
    Jag tror också att jag blir nöjd med den. När Melle var liten hade vi en plastbalja hängandes på sidan av skätbordet där vi hade salva osv. Den finns också på IKEA fast jag vet ju inte om de fortfarande säljer den... måste kolla upp. Det funkade alldeles utmärkt tycker jag.

Jag vill inte ha den där hyllan man kan sätta över bebisen ifall man skulle råka tappa något.

UUUUACH::: jag har fått halsbränna!!!!

jag hade det under hela förra grav och hoppades slippa den här gången. Jag har novalucol hemma så jag får proppa i mig såna för att stå ut. URK!!
  • nasse01

Helgen har bara sprungit iväg! Dags att gå och jobba i morgon igen... Vill inte känns det som!
    Hälsbränna har jag också haft nu till och ifrån i ca 1 vecka är ju skit jobbigt... Någon som har något verkligt tips att ta till som funkar?
    Har idag också börjat att äta järntabletterna.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3