• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Jen2006

solstraalen: Jag hade liknande för några veckor sedan (tror det är tarmarna som inte riktigt fattat vad som händer). Jag drack massor och då gick det över tillslut...

Men det var riktigt hemskt!!!

• Vickyb

Helgen har varit underbar på många sätt och tack vare dottern.. Men just nu känna allt piss igen. Imorgon gäller det.. ska jag ringa, eller ska jag inte ringa.. Tänk om jag ångrar mig sen?! Faan.

Linnéa har fått många paket och nu är det dags att rensa ut gamla leksaker i hennes rum Hon är helt slut efter helgen kalasande.

Ang namn så har vi bestämt oss för att om det blir en pojke så blir det en LEO. Det skulle Linnéa ha hetat om hon var kille så där var vi överrens med en gång. Tjejnamn har varit svårare då pappan till barnet och jag inte är överrens.. Men jag vill ha en liten SAGA, eller FILIPPA och det skall det bli, acceptera eller ej

Nu skall jag fortsätta deppa och fundera och tänka över mitt liv..

Ha en underbar kväll och ta vara på er!

Kram!

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    Milla med killar skrev 2007-03-18 18:03:55 följande:
    Hallå !Den här veckan har varit helt sjuk Vi har handlat en Bt syskonjogger, svart.En beg men superfin och pedant körd ser helt ny ut faktiskt, 3000kr. Sen har jag ju en enkeljogger med och den fick vi tag i en hårdlift som är helt oandvänd för 500kr en beige. Sen ett babyskydd Acta graco med bas svart och grå med en grön rad på sufletten för 500kr . Superfynd alltihop.Jag behöver ju både en dubbelvagn och en enkelvagn när Hannes är på dagis sina 15timmar. Nu fick vi allt för 4000kr.bara en hårdlift till syskonjoggern som fattas och en bebis då Annars jag mår bra ont i fogarna när jag jobbat för mycket men vikten står på 4-5 kg + än så länge.Konstigt när jag gick upp nästan 30kg sist :-OHur mår ni andra då?Kram på er!
    Härligt att ni kom såpass billigt undan!
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • mrsbygg

haha mina fisar/pruttar luktar inte rosor direkt..sitter nu å typ svimmar snart av mina egna ångor...luktar som nått brännt. urk..sorry hehe...

• L2K

Här är en till som får lämna rummet efter fisar... Stinker som bara den. Ingen vill va i närheten... Har ingen aning om varför det blir så, bara är så ibland.

Vet inte om det har och göra med att tarmarna flyttas runt å har sig...

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • Mommmy  Dearest

haha mökar yes!
    Känner igen mig där, stackars människor alltså. Speciellt mannen, han dör ju nästan. Det värsta är när man är ute bland folk och man verkligen måste släppa en utifall att man själv spricker.

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • little baby

Hej tjejer, nån mer som vill släppa in våren i huset? Byta gardiner och dukar köpa nya kuddar sätta fina vårblommor....så härlig tid vi har framför oss Skrattande

lite inspiration http://www.textilonnet.se/

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • SannaKaarina

jag har hela namnet klart opch då jag trodde dte var flicka från början så är även det namnet klart om nu ul skulle haft fel.

• nasse01

Här är en till med mag bekymmer.. Får sån magknip kan ju springa på toa flera gånger om dagen. Är väl de där järntabletterna.
    För när jag råkar glömma ta dem en dag så blir magen mycket lugnare.

• Vicke

Sitter här och känner mig så dum. Är ju halvt sjukskriven men i korgon fixar jag inte att gå till jobbet. Kan knappt ligga stå elle sitta har så ont i ryggen som sprider sig ner i skinkan. Så jag var tvungen att ringa till jobbet och säga att jag inte kommer i morgon. Undra vad som händer nu... Vet inte vart jag ska ringa och sjukanmäla mig ens. Jaja det ordnar sig nog i mrogn. Får så dåligt samvete bara. Tur jag ska tillläkarenpå tisdag igen. Hoppas hon fösrtr mig bara. Jag ha verkligen ont ... Var tvungen att skriva av mig. Känner mig så ledsen.

På tal om namn så har vi Noah. Men om dom sett fel på uloch det blir en flicka så blir det nog en Nora! Väldigt lika namn mendet är enslump vet inte varför det blivit så !

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3