• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Tania

Vad var er för årmod? Är det en privatsäljare eller företag? Det var ett bra pris!!

• Vallmar

Det är en -04!! Det är från en bilhandlare, känns tryggt å få lite garantier.

Ohh ahh den var jättefin. Våra är ungefär i samma skick då. Vi har ingen färddator dock men det är ju inte behövligt.
    Jag tycker dem har jättebra bagageutrymme. Mycket bättre än vad jag hade väntat mig.

• Tania

Ja det där med bagageutrymmet var jag tveksam till efter att ha läst en massa trådar här på FL om att de skulle vara så trånga och man inte skulle få in en vagn där. Men efter att ha kollat på den och kört den så bestämde jag mig för en sån. Vi har kollat lite på v70 också men tycker att de är liiiite för stora. Gillar v50 bättre eftersom den är lite mindre och ser så fräck ut

• Vallmar

Japp dem är definitivt jättesnygga!! Jag tror det blir coollugnt med bagaget. Får ju tänka på att det är inte så lång tid man har en stor vagn som ska in och varför då ha större sen när man inte behöver.

• Tania

Precis... jag hoppas bara att bilen inte hinner försvinna innan vi får iväg forden och hinner prata med banken.

Nä, nu är det dags för sängen.
    God natt!!
  • mrsbygg

ohh vill oxå ha en v50 dom är juh sååå snygga...

men tror nog det blir för trångt me en v50, så ja kikar på v70..
    och hoppas på lotto vinst! vill verkligen ha bil, men vi har verkligen inte råd

jaha, ska gå å sussa nu. jätte trött fast ja fick sova värsta middan idag!

natti natti ses imorrn...

• Vicke

Usch känner mig så osynlig här i tråden... Tror jag är extra känslig idag ...

• Norrbagge

shit det var ju 100 undertrådar till denna.. hehe höll inte på hitta tillbaka!
    -skulle bara kika in å se hur det går för Julimagarna!

• zandrisen

Godafton alla nattsuddare! Har inte varit inne på hela helgen, och har nu ägnat en dryg halvtimme åt att gå igenom allt jag missat... Iaf, hade en riktigt kass lördag, där jag inte kom ur sängen förän vid 11-snåret, och då var det enbart för att jag var tvungen då vi var bjudna till svärisarna på lunch. Trodde jag skulle bli bättre av sjukgymnastiken, inte värre...? Idag har det varit lite bättre, men imorgon är det ju dags för ny vända till sjukgymnasten, kan inte direkt påstå att jag är speciellt sugen... Jaja, färdiggnällt!

Vickyb, aj aj gumman vad jobbigt det låter! Hoppas ni får den hjälp ni behöver för att lösa situationen. *styrkekram*

*Bjussar alla med influensa på ingefärsthé*

Jennsans, Fyyyyyy för fullidioten och att polisen inte kan göra mer! Förstår innerligt om du är arg och upprörd. Vågar inte ens tänka på hur jag skulle reagera om min man råkade ut för något liknande...!

Hallonfot, jobbar heltid jag med, och hade planerat att ta ut semester från andra veckan i juni, men nu när jag är sjukskriven på obestämd framtid så vet jag inte hur det blir...

Halvblod, jobbigt med din väninnas missfall! Jag har varit i hennes situation (kompisen som jag planerade att vara mammaledig med har en tös på 4 månader nu) och kan bara säga att du nog inte ska ta det personligt, samt att jag tror att hon kommer igen senare, när hon har sörjt en stund... Kram till dig!

Vicke, det är nog lätt att bli lite osynlig i en tråd som har så många "anhängare" som denna... Men jag ser dig, och många med mig tror jag... Förstår att du tycker att det är jobbigt med sjukskrivningen och så, har själv supersvårt att anpassa mig till det, men försök tänka att du måste ta and om dig nu, för bebisens skull... Det är iaf vad jag går och tänker som ett mantra, när jag känner skuld för att jag inte är på jobbet...

Namn ja... Vi vet ju att det är en lilleman i magen, så vi har fokuserat på det... Har gått igenom massor av svenska namnsidor (tex www.kanalen.org/namnarkivet), och håller just nu på att plöja igenom engelska och irländska m fl på www.behindthename.com ... Har en del alternativ, men inget som känns "Yes!" liksom. Tjejnamn hade vi klart, men nu blir det ju som sagt en grabb så... När vi väntade Molly så var vi helt inne på Loke eller Felix om det blev en pojke (fnissade lite då jag läste att ni funderar på det nu Zelda ) men det känns inte aktuellt längre, varför vet jag inte. Jaja, vi hittar väl nåt

Blev långt detta, men ni får väl se det som kompensation för att jag hållt mig borta hela helgen...

• solstraalen

Nu har jag försökt sova i 2½timme, de går inte pga all magont jag har
    Vaknar HELA tiden av att de smärtar i magen å ja fiser eller rapar mina äckliga ruttna ägg pruttar/rapar.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3