• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Milla med killar

Hallå !
    Den här veckan har varit helt sjuk
    Vi har handlat en Bt syskonjogger, svart.En beg men superfin och pedant körd ser helt ny ut faktiskt, 3000kr. Sen har jag ju en enkeljogger med och den fick vi tag i en hårdlift som är helt oandvänd för 500kr en beige. Sen ett babyskydd Acta graco med bas svart och grå med en grön rad på sufletten för 500kr . Superfynd alltihop.

Jag behöver ju både en dubbelvagn och en enkelvagn när Hannes är på dagis sina 15timmar. Nu fick vi allt för 4000kr.
    bara en hårdlift till syskonjoggern som fattas och en bebis då
    Annars jag mår bra ont i fogarna när jag jobbat för mycket men vikten står på 4-5 kg + än så länge.
    Konstigt när jag gick upp nästan 30kg sist :-O

Hur mår ni andra då?

Kram på er!

• Milla med killar

Ja just våra namn är Theo som det nog blir, kallar han redan det i magen. Vi har gillat det och sagt att det blir det om vi ska ha en fjärde liten kille.

Hade vi fått flicka så är Thea mitt favvonamn.

• BeccaS

Vi har valt namnen Lea och Wiliam Man får hoppas på att bebben ser ut som en sådan också, annars får man komma med nåt nytt ^^

• FruRundberg
    Jen2006 skrev 2007-03-18 11:52:59 följande:
    Sitter och funderar på namn. Vi vet ju att vår lille bebbe är en pojke, desto svårare med namn måste jag säga (tjejnamnet var klart sedan länge )Nu har jag lyckats snöa in mig lite på Liam, vad tycker ni om det? Vill ha ett kort namn som inte förkortas (jag vill med andra ord kalla min son för det han heter och inte en förkortning...)
    Liam e jättefint tycker jag!!
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • solstraalen

Alltaså tjejer, jag har för idag ett ENORMT problem och vi fasar för natten.

Hade som ja  skrev väldigt ont i magen imorse, idag då vi var till bauhaus märkte vi VARFÖR.

Plötsligt fick ja så mycke gaser som både kom ur baken och ur munnen och dom STINKER Låååååååååååååååååååååång väg helt jävla ruttet ägg, om inte värre.  Fick gå ut från bauhaus då jag höll på gå genom jorden av pinsamhet.

Det enda med ägg jag ätit var kaviar med ägg i igårmorse och då bara 2 smörgåsar.

Alltså detta är helt sjukt, efter en "gas" så stinker hela den våningen jag vart på nästan.

Vad 17 ska jag göra?!?!?!

Jag går inte utanför dörren föräns detta är borta och hur vi gör inatt, ja..jag får nog sova nere i v-rummet.

ALDRIG Vart med om sånt här förut.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26
  • Tania

solstraalen: hihi... jag har också hemska fisar och jag har inte ens ätit ägg. Man brukar ju känna igen sina egna dofter men dessa hemska avgrundspruttar stinker utan dess like.

Herrejösses!!
  • Milla med killar

Solstraalen:
    Låter som en magsjuka det där. Kan ju börja med gaser ju. Men det är ju bara att prutta på Skönt om det bara blir fisar.

• solstraalen

Men alltså tjejer, normalt sett e ja en "fiserska", men som sambon säger " de luktar helt j*kla ruttet, du e ju inte frisk"

Min mage känns helt upp och ned oxå.

"Ok" med vanliga "bajsfisar", men de funkar ju inte å skita heller..

Detta luktar värre än magsjukebajs, verkligen typ 100år gamla ägg. 

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3