• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Hallonfot

Jen2006: Glömde säga att Liam är jättefint!

• mrsbygg

vi har massa tjej namn som vi gillar men inget direkt killnamn..
    dom ja tycker om tycker sambon är för bögigt...
    dom han gillar tycker jag bara är allmänt fula hehe...

• Jen2006

mammab: Vi har samma problem, men nu tror jag att Liam kan ha gått hem hos min sambo (det var tydligen inte lika "bebis gulligt" som de andra namnen jag föreslagit)

• Hallonfot

Mammab: Tur att vi har ett tag kvar så man kan komma överens med gubben. Jag vill gärna ha ett (eller ett par) namn klara när det är dags för förlossningen. Fånigt kanske men om något händer vill jag att barnet har ett namn i alla fall.

• Jen2006

Hallonfot: Jag gillar Noel också, men det känns inte som om det bor en sådan i min mage... Konstigt att vissa namn som man tycker om inte verkar passa på ens barn!

• mrsbygg

jo, jag vill oxå ha namn klart..har ett namn jag är förälskad i men sambon vägrar..

så försöker febrilt hitta ett annat..

• Jen2006

Undrar varför tjejnamn är så mycket lättare...

• Prinsessan Zelda

vill också ha några namn på gång, tjejnamn är klart i stort sett men killnamn är ju så svårt.

Just nu är vi (jag) inne på Felix eller Fenix. Jag tycker Fenix är lite finare för att det är mer ovanligt men ändå inte så konstigt. Men det gäller att få sambon att tycka det är ok. Gör han inte det lutar det åt Felix för tillfället. Men det är ju lång tid kvar. Loke är också ett namnval vi funderar på.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Hallonfot

Nu ger jag mig för idag. Här tittar solen fram så jag ska försöka komma ut och få lite frisk luft. Får väl hänga på lekplatsen med Alva om inte annat. Har så himla ont i höften/sittknölen på höger sida av foglossning (eller om det är ischias) så någon lång promenad blir det tyvärr inte idag.

Ha en skön söndag!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3