• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • L2K
    humlan1973 skrev 2007-02-26 07:23:26 följande:
    Solstralen: Jag tror att det kan vara sa att du har brist pa nagot! Kolla med BM, men det ar nagon vitamin eller nagot som man kan tillfora for att det ska bli batte! Det har jag bestamt formig sedan forra grav.
    Det där känner jag också igen! Så kolla upp det!!!

Och vi har också såna hinkar, köpte som samtidigt med skötbordet när Basse föddes. Fast vi skulle behöva byta ut dom. 4,5 års bajsblöjor sätter sina spår i hinken.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • Tania
    Trollie: Åh korvgrillning i skogen med en massa andra gravvisar... hehe... vem orkar tända elden

Solstraalen: Min pappa har haft jätteproblem med kramper i vaderna och han säger att man ska äta banan varje dag och dricka en jäkla massa vatten. Höj görna upp fotändan på sängen så att dina fötter ligger lite högre upp. Det ska funka!

Nu är det iväg till jobbet som gäller..... idag igen.... suck...
  • LindaoJohan

godmorgon på er! Orkar inte läsa igenom alla sidor som är skrivna sedan i fredags!! Idag ska jag jobba för första gången på två veckor. Men det blir lite mjukstart med bara fyra timmar per dag till den 13 mars! Hoppas inte förkylningen kommer tillbaka såfort man sätter benen innanför dörrarna på förskolan! Och ryggen måste jag oxå hålla ett par tummar för!! Ja ja, det har varit en helt ok helg, men har sovit så otroligt dåligt!!

• L2K

Halloj!!!

Idag har jag bokat tid för köns-ul!!! Känns spännande! Till och med sambon som va emot det från början är nyfiken numera.

Har även pratat med fk och fick reda på att hela min sjukskrivning blev godkänd!!!! Nu behöver jag inte fundera på det mer!
    Känns superbra! Va ju rädd för att det skulle bli strul... Phuu.... Skrattande

• myran78

Så det var dags för en ny tråd, jag orkar tyvärr inte läsa igenom allt.

L2K- vad roligt med köns-ul, det skulle jag också vilja göra. Är jättenyfiken på vem som är i magen.

Är det någon mer än jag som drömmer konstiga drömmar? I förra veckan drömde jag att bebisen sparkade så mycket att en hand kom ut ur magen, så jag var tvungen att trycka tillbaka den.

• Norrbagge

hej vad fin tråd du gjort tbmh!
    hur mår alla fina Juli-magar? Igår såg vi rärelser utanpå magen för första gången! -helt underbart verkligen.

• L2K
    myran78 - Sambon ville absolut inte veta förut. på rutin-ul frågade dom om vi ville veta men han sa nej. Efter det har vi båda ångrat oss.

Och nej, än har det inte blivit några skumma drömmar. Jag är glad bara jag får sova på nätterna just nu.
  • Åsa82
    Jessa6 skrev 2007-02-25 22:57:41 följande:
    Åsa82: Men är inte Citycross med mjuklift och även en kombi. Går den att få i hårdlift och duo så är den väl ok? Tycker personligen inte att mjukliftarna är så fina och inte heller kombi...Det där är ju en smaksak
    japp man klickar ju bara av sittdelen och kompletterar med en city korg sååå snygg som liggvagn
  • Jessa6

Åsa82: Aha fattade det som att man skulle in med citykorgen i sittdelen på den modellen...*haha* Hur ser det ut lixsom!! De blir nog kanon dessa vagnarna! Snygga är de med ja!!

• copernicus

hej hej!
    ni undrade varför man får sendrag, det kommer av saltbrist, uttorkning eller lågämnesomsättning. Men man kan tydligen få det ändå.
    När jag var mindre fick jag ofta sendrag i vaderna och då ställde jag mej upp och pressade ner tårna i golvet det gör ont men draget släpper.
    vet inte om det räknas som mirakelkur men..

Mardrömmar har jag var och varannan natt nu, jätteläskigt! Drömde härom natten att både jag och sonen dog hemma på köksgolvet, skitläskigt!!!!
    Igår natt drömde jag att jag fick en jättebebis på 6 kg och han hade ett mega huvud med knallrött hår. Jag kommer ihåg att jag var skitförbannad på bm från ul som sagt att det skulle bli en tjej.
    Hjärnan funkar inte riktigt som den ska!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3