• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • copernicus

ja det är klart att man inte vill missa våren, men tänk att slippa sätta på sej varma kläder!

• mrsbygg

så skönt fast sen börjar man tänka nu ska jag baeöva vänta lika länge till..suck...

drygt å vänta....

• L2K

Ja, bara att slippa alla dessa lager med kläder vore super. Speciellt när det ska kläs på två ungar samtidigt som man ska få på sig kläder med denna satans foglossning...

Men om vi alla här i tråden tjatar tror ni våren kommer till oss då?

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • mrsbygg

absolut!!! tjata på..

Jag vill ha vår, sommar sol...värme!! bort me snön!!!!!!

• L2K

Till och med Basse har börjat tjata om vår,  han vill cykla nu.
    Så jag kanske ska skynda mig till skridskobanan så han hinner testa att åka skridskor innan våren kommer.

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • copernicus

ja skynda skynda L2K för nu vill vi ha vår!!
    Fast iof nu börjar snart årstiden då man kan åka skridskor på sjön i solskenet och njuta av värmen och hur det knakar i isen, grilla korv och leka.
    Ja isen kan man åka på när det är kallt också men det är nu det börjar bli skönt.

• Jessa6

Idag fick jag rejäla sparkar så det syntes utanpå magen, magen hoppade till ett antal gånger. Sen känner jag att bebben har hicka med jämna mellanrum...

• solstraalen

Kramper pga låg ämnesomsättning - Tjaa jag har ju de men äter levaxin. Får se om en månad om värdena e bra.
    Saltbrist- tjaa, de vet man ju aldrig
    vätskebrist, ja jag e ingen människa som e populär vad gäller att dricka mycket, jag är urdålig på att dricka. Ska genast bättra mig!!

Jag kan förhindra att vadkramperna bryter ut helt, räcker att trixa med benet, men endå riktigt jobbigt att vakna av de flera ggr varje natt.  Skönt att de "bara" är 4 månader kvar. *hualigen*

Hoppas de e bra med er tjejer annars, en annan har en grym huvudvärk idag.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • mrsbygg

suck får inte tag i min pappa...så ja måste troligen gå och hämta saga..
    drygt för ja kan inte gå mer än 5-10 min sen får ja svin ont...och d tar minst 20 i normal takt att gå till sagas dagis...så i min vette fan 30min? kanske...suck...

ska prova ringa pappa igen..

• copernicus

solstraalen:
    det var den infon jag kunde hitta när ja sökte på nätet, men som sagt det kunde ju hända ändå!
    åh vad lite det lät med 4 månader! Längtar samtidigt som jag älskar att vara gravid, och nu verkar det vara sista gången i livet Gråter

huvudvärk är inte kul!! Här har vi en rejälförkylning som är på bortgående som tur är!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3