hmm jag drömde också att jag väntade fler barn fast tvillingar då. Var så säker i början att jag verkligen gjorde det, men på ul fick jag veta att det bara var ett barn.
Har alltid trott att jag ska få tvillingar men det verkar inte bli så då min sambo inte vill ha fler barn efter det här. Jag vill ha tre.
Ja könsdrömmar kan vara jättejobbiga då nan blir så nyfiken. Jag drömde hela förra grav att det var en tjej men ut kom en pojke!
Jag var så bestämd på att de var en tjej jag väntade så jag fick en rejäl chock.
Min mamma var med på förlossningen (och min sambo) hon frågade mej när vi sett att det var en pojke hur det kändes. Förbannad svarade jag att de skulle stoppa tillbaka honom för jag skulle få en tjej. Min mamma fick panik, sambon skrattade. Efter 30 minuter frågade hon igen hur det kändes och om jag fortfarande ville att han skulle stoppas tillbaka. Ja svarade jag men nu går det inte för nu har de sytt igen mej! Stackars mamma hon trodde verkligen att jag skulle få en psykos eller nåt, men det gick över så fort lustgasen slutat verka. Men jag kommer ihåg känslan än.
Nu är Casper det bästa som hänt mej och jag skulle inte byta honom mot nåt i hela världen!!
Nu har ju UL visat attdet ska bli en tjej men tänk om det inte är det, hur reagerar jag då??!
Könet spelar ju egentligen ingen roll, det vet jag ju av erfarenhet!!