• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vicke

zandrisen; Å alla pratar om den där bytasmarknade óch jag har miossat det helt så typiskt mig! Hade ju varit kul å fyndat lite. Men men får väl försöka hina med det nästa gång då!

Å så fint väder det är här idag jag blir så glad. Det är ju så skönt när det är sol och varmt ute. Satt med min dotter i sandlådan i en timme igår hon tyckte det var roligare än snö.

Är ju halvtsjukskriven nu fram till sista mars. Ska till läkaren på tisdag är så orolig för att hon inte ska förstå mig. Måste få bli halvtjukskriven fram till 23 april då går jag hem från mitt jobb och är hemma tills bebisen tittar ut.

Nee nu ska jag väl kanske göra nå vettig. Typ ta en dusch kanske!
    Ha en bra dag allihopa!

• Mommmy  Dearest

Jag är helt inne på att käka en våffla idag våffla med äckligt mycet grädde på och massor med sylt
    Nu gäller det bara att äta frukost först och sen iväg till våfflorna

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • H  e  l  e  n  a

Japp, våfflor får det bli idag! Om inte annat så för att fira att vi ska på könsul imorgon!!! Är så grymt spännande så jag har aldrig upplevt nåt liknande! Känner igen mig i det så många av er skrivit, nämligen att man längtar så mycket efter bebben nu!!!

1+1=3 den 29:e juni!!!
  • Jessa6

Jag ska till bm i morgon med och lyssna på hjärtljudet, ska bli spännande, de säger att det låter som en häst som galopperar Var ju ett tag sen man var där så det ska bli kul!!

• Vos

Våfflor blir det här oxå
    Igår grillade vi och satt ute och åt, underbart skönt.
    Det är grymt väder här nu, vill inte vara inne bara ute och njuta. Nu tar jag och sonen en promenad sen blir det våfflor

• Jessa6

Här är också grymt väder, strålande sol +13 grader i skuggan, vindstilla!! Tyvärr sitter man inne på jobbet men bara 1,5 h kvar nu...Sen blir det våfflor!!

• veronicaq
    varför har ni så fint hemma för!!!

här har de vart molningt hela veckan.....blääää
    v.24 med lilla killen i magen!
  • Calylite

för första gången så känner ja inte alls för våfflor..
    däremot ta en bok med en dricka och gå ut i solen nu tror ja ta en sväng med hunden med, tråkiga vägar runt här bara

• Ankiz

Hur många här har eller ska ta reda på könet? Vi funderar på det, men jag har sån beslutsångest! Har jag inför allt, men det här känns ganska viktigt...

Ikväll blir det våfflor här. Sonens första så det blir spännande!

♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • veronicaq
    Ankiz- jag har tagi reda på vad det är där inne! känns mer personligt nu tycker jag än när de "bara" va en bebis därinne.. heheCool
    v.25 med lilla killen i magen!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3