• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Calylite

tycker med att de blir mer verkligt när man vet, men köper ändå neutrala kläder då de händer de ser fel ibland
    Lika bra med, ja hade bara tjejnamn innan, nu måste man anstränga sig att hitta pojknamn

• Prinsessan Zelda

Vi tar inte reda på könet. Gjorde inte det med Adam heller. Men man är ju nyfiken så man spricker, nästan mer den här gången. Men vi ska vänta, tycker det är en så härlig upplevelse efter att ha kämpat iggenom förlossningen, och se vad det är för en filur där inne. Men jag förstår de som tar reda på det också.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Jessa6

Vi ska inte heller ta reda på könet, får bli en överraskning helt enkelt. Jag skulle kanske kunna tänka mig det på nästa barn men varken jag eller pappan vill nu.

• Calylite

Ja de blir ju mer som en överaskning om man inte tar reda på det helt klart Önskar min nyfikenhet inte var så stor

• Prinsessan Zelda

För mig känns det lite som en del i poängen med att vara gravid, att inte veta vem man har i magen.

• nasse01

Här blir det lugnt! Skulle åkt på Tupperware party idag på em.
    Men missar det. Vår flicka har fått magsjukan inatt så hon ligger "däckad" i soffan och sover. Men nu har hon inte kräkts sen klockan 7 i morse. Så det borde lugnat ner sig. Hon har feber så vi måste få i henne lite, vill inte ge henne Alvedon på tom magen då reagerar den väl med en gång igen.

Men vädret ser ut att vara underbart ute. Sambon ska få åka till affären så ska vi se om vi kan bara grilla en korv i kväll. Är ju rätt myssigt bara det.

• mrsbygg

här har solen tittat fram..

sambon har lovat mig en ny bh!! jippi..
    han var nog tvungen efter mitt raseri utbrott tidigare idag när ja skulle ut me saga...
    så jävla trång. för det första trång runt om så måste ha en 75 ist för 70 antar jag..
    sen kupan, haha ja ni. normalt me 4 st tuttar?? skulle inte tro det. gör så himmla ont i mina bröst så blir tokig, och det bara sprutar mjölk ur dom så fort dom blir klämmda på..skoj skoj...

nehe övertala pappa min att skjutsa iväg mig så ja kan köpa våffelmix sen en bh!

• MissHeaven

Vi ska inte heller ta reda på det. Har också en känsla av att jag kommer vilja det till nästa barn men nu känns det bra att inte veta... tycker om att inte ha extra föreställningar innan om vem som ska komma ut

• Ankiz

Haha, nu blev jag ju klokare!
    Förstår ju hur båda "sidor" tänker. Svårt!
    Är så nyfiken den här gången. Vet inte varför men det skulle kännas skönt att kunna säga till sonen att lillebror eller lillasyster ligger där inne. Han är ju så liten att han inte förstår vad som händer.

♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • Prinsessan Zelda
    Ankiz skrev 2007-03-25 14:41:32 följande:
    Haha, nu blev jag ju klokare! Förstår ju hur båda "sidor" tänker. Svårt!Är så nyfiken den här gången. Vet inte varför men det skulle kännas skönt att kunna säga till sonen att lillebror eller lillasyster ligger där inne. Han är ju så liten att han inte förstår vad som händer. ♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
    jag förstår dig. Adam är snart 2 och förstår inte mycket av vad som händer. Därför tycker jag nästan det är lättare att säga det är en bebis i magen. Syster och bror är ännu svårare att förstå. Han förstår ju knappt flicka och pojke i alla fall
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3