• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • jennsans

glömde =) jag ska få ny tvättmaskin idag =) tur att man hyr bostaden så man slipper köpa själv *jippie*

• Nathalie009

fattar inte hur brösten kan ha växt så jäkla mkt denna gång förra gången växte dom ignenting dom blev bara större när ja började amma men nu e fan 80 c för litet å ahr itne råd å köpa nya bhar suck...

d suger å va fattig

• Vickyb
    Vad tycker ni om att man sätter barnen på en barnstol, mitt på golvet när dom gjort något dumt? Vrider på äggklockan på 2 min så får dom sitta där tills klockan ringer!? på dagis!

Hur hade du som förälder till ditt barn ställt dig till detta?
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Giafia

jensans: Jag är också allergisk mot min katt. Men hon får stanna. Skulle det visa sig att bebisen blir allergisk får katten flytta

• mrsbygg
    Vickyb skrev 2007-03-26 10:02:55 följande:
    Vad tycker ni om att man sätter barnen på en barnstol, mitt på golvet när dom gjort något dumt? Vrider på äggklockan på 2 min så får dom sitta där tills klockan ringer!? på dagis!Hur hade du som förälder till ditt barn ställt dig till detta? ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    hade saga gjort nå dumt så absolut! bara hon lär sig därefter. inte för ja tror hon skulle sitta kvar i stolen men iaf

skönt blev bara två maskiner me tvätt knappt fulla. så idag går det fort att tvätta
    nu ska ja fixa lite frulle sen bara njuta av solen!
  • Trollie

God morgon!

Åh vad härligt det är med solsken , men nu ser man hur skitiga fönstren är och resten av huset är dammigt det med men min rygg och mina höfter klarar ju knappt att jag damsuger så jag får nog fortsätta titta ut genom skitiga fönster !

Sambon började glasa in våran veranda i helgen , ska bli så gâtt, fast det blir ju ännu mer rutor att putsa !

Humlan:
    Det var jag som har en "dubbelgravid" kompis, spännande artikel du hittat fast den tjejen var strået vassare.

Vickyb:
    Vet inte riktigt vad jag tycker om stolen, men det är ju ungefär som att säga till barnen att gå in på rummet och tänka över saken, det har väl dom flesta fått göra någon gång.

• jennsans

giafia: tänkt så hitills jag med. men nu haft så besvärligt av allergi/förkylningsastma i drygt en vecka så vet inte vad jag ska göra egentligen.
    som sagt skall tänka på det ett tag till.
    han bodde ju hos mamma innan men då pappa blev dålig och behövde hjälp från kommunen och några där var allergiska så tog jag hem honom.

• L2K
    Solstraalen - jag tycker du har en FIN mage!!!! Och inte ser den tappad ut!

Här har vi börjat dagen helt super! Vaknade vid halv åtta och ungarna sov. Ringde till dagis och sa att vi hade försovit oss och det slutade med att vi kom en timme sent! Men vi hade en härlig morgon istället!
    Passade på att käka glass i solskenet på väg hem från dagis. Va så skönt så!

Tänkte tvinga ut sambon på en härlig vårprommis under dagen. Han försov sig han med och passade på att skolka.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3