• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

vi gör inte heller nå köns ul...har inte råd hehe..

men sen så kvittar de, får juh reda på det förr eller senare iaf
    saga har endå bestämt sig för en lillasyster så hon skulle nog bara bli arg om vi sa att det är en bror i magen, och bli tvugna att lämna tillbaka honom! hehe

• Ankiz
    Prinsessan Zelda skrev 2007-03-25 14:43:05 följande:
    Ankiz skrev 2007-03-25 14:41:32 följande: Haha, nu blev jag ju klokare! Förstår ju hur båda "sidor" tänker. Svårt!Är så nyfiken den här gången. Vet inte varför men det skulle kännas skönt att kunna säga till sonen att lillebror eller lillasyster ligger där inne. Han är ju så liten att han inte förstår vad som händer. ♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥jag förstår dig. Adam är snart 2 och förstår inte mycket av vad som händer. Därför tycker jag nästan det är lättare att säga det är en bebis i magen. Syster och bror är ännu svårare att förstå. Han förstår ju knappt flicka och pojke i alla fall bli biten: www.monstersgame.se/
    Det har du ju rätt i! Varför ska man va så j*kla nyfiken för då?
    ♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • Ankiz
    mrsbygg skrev 2007-03-25 14:44:55 följande:
    vi gör inte heller nå köns ul...har inte råd hehe..men sen så kvittar de, får juh reda på det förr eller senare iaf saga har endå bestämt sig för en lillasyster så hon skulle nog bara bli arg om vi sa att det är en bror i magen, och bli tvugna att lämna tillbaka honom! hehe
    Haha, vilken sötis!
  • Giafia

Är helt slut, har haft en kompis med henne två åring på besök. Men i slutet blev den lilla trött och kinkig. Dessutom var hon högt och lågt. Tur att man vänjer sig med sitt egna lilla liv innan de blir så vilda:)

Jag har inte heller tagit reda på kön. Tycker att det ska få bli en överaskning på fl. Drömt om en pojk flera gånger men om man ser på allt skrock om hur magen ser ut, hur jag bär bebisen, hjärtljud så tyder allt på en tjej. Så vi får väl se:)

Någon här som har en stark kännsla av när bebisen skall komma?
    Är beräknad till 7/7, men sa redan när jag fick reda på grav. att det blir ett midsommarbarn och det tror jag fortfarande

Ska till bm på onsdag. Skall bli spännande att se vad jag har för sf mått. Har ju legat över alla kurvor tidigare...

• Prinsessan Zelda

När jag fick Adam var det en bekant som är llätt utvecklingsstörd som sa att Adam var en tjej. De försökte övertala henne att jag fått en kille men hon gav sig inte. Jag var tvungen att visa att det var en kille (snoppen alltså), då gav hon sig

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Vallmar

Mmmm, har presis klämt i mej 2 våfflor:)

AnkiZ: Hur gjorde ni med 1a barnet? Tog ni reda på det då?

Här i veckan fick en kompis till mig en liten pöjk. Jag har tänkt att får hon en pojke så får jag nog en flicka:)

• Prinsessan Zelda

Alla runt omkring oss får samma kön på sina barn. Bara i vår korsning där vi bor får alla pojkar. De i grannhusen har 2 pojkar, 2 pojkar, 3pojkar osv. Så vi får se om vi bryter det eller inte

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Ankiz

Vallmar: Nej, första gången tog vi inte reda på könet. Det tog nästan fem minuter efter han kommit ut, då frågade barnmorskan "Vill ni inte veta vad det är?" Haha, det hade vi knappt en tanke på, var så glada!

• Calylite

Giafia
    Hehe syster sa att hennes tvååring var såå intensiv att man vart trött fort men tyckte hon avr riktigt lugn och rena charmknutten ju men så avr ja bara där över en helg med.

Ja allt säger en flicka här med, även fl säger flicka men icke så Hoppades på första skulle bli pojke, liksom att den äldste är en kille så kan skydda småsyskonen frn de dumma mobbarna *asg* (ja barnfantasier) Men kvittar helt egentligen, men drömma får man

Jag är beräknad den 23 Juli men håller stenhårt att sen ja plussade att den kommer den 20, de tror ja än

• Ankiz

Prinsessan Zelda: hihi, ja det är väl ett bevis som duger!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3