• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Calylite

tbmh
    helt ärligt höll ja på ramla av stolen när ja såg dem första gången, såg ut som volvo helt tappat insprationen till göra en ny och bara slasat ihop nått
    Men komfort före utseende antar ja. hmm om sambon kunde inse det någongång med

SannaKaarina
    jo precis, ja blir med likaglad vilket som de blir, sambon med, emn önska får man, de är gratis och skadefritt

LindaoJohan
    oh magbilder vill man se, måste ja in och noka. ja la in en ny idag ja med. Samt en som jämför då med nu.. Huvvaligen, ja har bara ölmage än sålönge

• Vickyb

Var hittar man det här skrocktestet nu igen?

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Calylite

det på FL finns ju under fliken "Artiklar - fakta"
    de andra minns ja inte :(

• Vallmar

Jag tror faktist att vi kommer få att augustibarn. 1 eller 2 aug kommer den komma, då har det gått cirka 2 veckor över tiden så det är ju normalt.

tbmh: Aha, ni kan inte hålla er från volvo;) Den va fin den.

Oh måste ta en bild jag med. väntar på att sambon ska komma hem från jobbet så kan han hjälpa mej med det..

• Tania
    Vallmar skrev 2007-03-25 22:42:19 följande:
    Jag tror faktist att vi kommer få att augustibarn. 1 eller 2 aug kommer den komma, då har det gått cirka 2 veckor över tiden så det är ju normalt.tbmh: Aha, ni kan inte hålla er från volvo;) Den va fin den.Oh måste ta en bild jag med. väntar på att sambon ska komma hem från jobbet så kan han hjälpa mej med det..
    Hehe... nä den är fin och så skön att åka.
    Visst är den svindyr men vi tänkte passa på medan vi är stabila i ekonomin och fortfarande på hugget
    Jag trodde aldrig att vi skulle skaffa Volvo men vi har blivit övertygade om att det är det bästa för oss för tillfället.
    Nu ska jag gå upp och sova så att jag vaknar i morgon.
    Godnatt
  • LindaoJohan

godmorgon på er! Verkar bli en härlig dag med sol! Man blir ju inte rik direkt av att vara sjukskriven på halvtid... men måste erkänna att det är ganska så skönt! Hi hi, ja och nu känner jag inte av ryggen heller, *peppar, peppar*

I eftermiddag ska vi iväg och köpa färg till vardagsrummet, så ska vi fixa på tisdag kväll och hela onsdagen typ! Skönt att få ordning här hemma, börjar se riktigt dugligt ut!

Jag vill ha ett par snygga svarta byxor i tight modell.... hjälp mig! Finns det några sådana fina att få tag på som inte kostar flera tusen? Vill ha nå fint nu till våren. Svarta tighta byxor, lite uppvikta, snygga tunna skor, kanske en piké t-shirt, en uppknäppt seglarjacka.... osv.... nä måste till jobbet nu!

• solstraalen

Jag har lagt upp magbild på idag och för 1½vecka sedan i fotalbumet, men man får bättre överblick å ser skillnaden i mitt egna galleri.

Jag har gått å tappat magen

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.27
  • mrsbygg

jag ska köpa svarta tajts!! haha...
    är juh typ inne lite grann, sen skaffa mig långa oversize tröjor som sitter typ tajt nu iaf
    skönt å gå runt i nu när våren är tillbaka igen...måste bara hitta mina förbaskade vår skor..vet inte alls vart dom tagit vägen?!
    pumpsen pallar ja inte gå i nu, ryggen å höfterna dör ju..

dom har fått in skit snygga lååånga tröjor på ginatricot! dom kosta endast 149:- oxå.
    ska in dit å kika lite idag om ja får dumpa av saga hemma..

ska snart tvätta, urk..ingen lust. har inte ens nå mycket tvätt idag men men. skönt d då blir d inte så tungt å bära

• Giafia

Här blir också en strålande dag. Ska iväg till sjukgymnasten och gå i bassängen, ska bli så skönt. Ska försöka att hitta en vårjacka också. Men det känns inte så kul när man vet att den sedan kommer att bli för stor:)

LindaoJohan: Finfin magbild, vill också ta bilder men digitalkameran är trasig:(

tbmh: Fin bil. Här hos oss blir det ingen kombi än så länge. Sambon vill inte ha. Vi har hund och det skulle bli trångt. Men vi kommer inte kunna ha kvar hunden då han är ganska osäker och långt ifrån barnvänlig. Jag är ganska så trött på odjuret...

• jennsans

lutar åt att vi inte kommer ha katten kvar heller =( allergisk mot kisse. har ej besvär i vanliga fall men blir tokjobbigt då jag blir förkyld.
    så katten får nog flytta hem till mammsen.
    ska bara tänka lite mer på saken först =)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3