• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • zandrisen

Har svullnat lite i fötterna redan. Förra gången hade jag typ klotrunda händer och fötter den sista månaden, gjorde sååå ont! Svullnaden gick ner nästan direkt efter förlossningen.

• mrsbygg

ha rinte svullnat nånting än!! så jäkla skönt..me saga var jag en en överfylld vattenballong..så jäkla svullen fingrarna såg ut som prinskorvar å fötterna såg ut som fotbollar med små ärtor till tår!!

• Lillemma

Tack för alla svar, jag är bara lite nojig fick havandeskapsförgiftning sist. Men nu ser jag att andra är det redan nu så då är det bara att spänna av.
    Tack!

• Prinsessan Zelda

vet inte hur det stämmer. men min bm sa att det är ovanligt man får havandeskapsförgiftning igen om man haft det en gång. Av alla hennes gravida mammor hade ingen fått det mer än en gång.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • jennsans

Prinsessan Zelda. kan tyvärr inte vara lugnande ord att inte drabbas av havandeskapsförgiftning igen. min kusin fick det med båda sina barn.

• little baby

Hej på er hoppas ni mår bra!

Ska till doktorn på onsdag och se om jag har början till foglossning, jag blir antagligen sjukskriven *ush* långtråkigt...men men man har inte bara sig själv att tänka på längre...Så nåt hittar man väl alltid på om dagarna...hehe

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • Lillemma

Får man det så får man det, men jag tänkte det va lite tidigt att bli svullen. Om det va ovanligt kanske man kunde be att få komma på en koll, men det verkar ju vara ganska vanligt även mellan veckorna 20-30.
    Jag tackar för svaren!

• Nena72

little baby: Hoppas du har bättre tur än mig med att få försäkringskassan att acceptera en sjukskrivning pga foglossningarna.
    Jag har bråkat med dem under en månads tid nu och de beviljar inte min sjukskrivning
    Nu ska jag till ytterligare en läkare på torsdag som ska se om det kanske går att sjukskriva mig pga min fibromyalgi.

• SannaKaarina

Jag har svullna fötter och tår. kan inte sitta med benen nere alltför länge för då får jag rysligt ont .

är också lite orolig för havandeskapsförgiftning då jag fått höra att både mor och syster hade det :( men men kanske har tur och slipper det

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3