Superhärligt väder här med! 
Mammab, åh nej, hatar verkligen sånt! 11 trappor, fyyyy, hoppas dom lagar hissen snabbt som attan!
copernicus, maken jobbar också natt nu, han brukar sova i rummet i källaren då så han får vara i fred, jag lyckas alltid skrammla med nåt fast jag smyger så försiktigt...
Trollie, jag vet hur det är, mår också sååå dåligt av att se skiten på fönstrena och dammet som rullar förbi... Nu är jag ju invalid för tillfället, så i fredags förbarmade sig mina föräldrar över mig, de var här i 2 timmar och hjälpte mig att vårstäda, putsa fönstrena mm... Njuter av att det är så rent å fint nu! Superskönt för maken med, som jobbar dubbla skift och får ta största ansvaret över dottern och matinhandling och sånt nu!
Enda fördelen av att sitta i rullstol som jag märkt av hitills...
solstaalen, tycker ocså du har en söt mage, min är mer spolformad och tjock rent allmänt... 
Vickyb, vet inte riktigt vad jag anser om den formen av bestraffning... Men jag håller nog med Tacky lite, att det är bättre om dom får gå undan och skämmas i stället när dom varit busiga. Ta upp det med dagis om det känns olustigt, det är ju du som känner ditt barn bäst och kan säga om den formen av bestraffning passar eller ej.
Sjukgymnastik om en timme... Kan inte säga att jag ser fram emot det, har haft sååå j**la ont efter de senaste gångerna... Vill bli frisk NU!!!!