• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Giafia

Ja det är ankarärr och de syns inte så mycket. De bleknar ju med tiden och man skall passa dem för solljus. Men toppless skulle jag aldrig sola ändå:)

• annki72

Nu har jag varit inne på babyproffsen och kollat in City Jet och japp det blir en sån, så himla tuff och smidig vagn.

fast jag har ändrat mej på färgen, igår ville jag ha den cerisa men den var inte snygg i verkligheten utan nu vill jag ha jungel Pink så himla läcker färg

Har även hittat lite mammakläder på liondex nya jeans och en blus,

köpte även ett stödbälte på babyproffsen som jag testa och se om det hjälper mot min värk.

• Calylite

vi måste kankse byta bil *bröööl*
    Älksar ju våran "lilla" 9-5 men med hund, barn, barnvagn +tillbehör så undar man hur allt ska rymmas egenligen.
    Så blir uppgradera sig till 9-5 kombi. Men surt efter nyss köpt den och lagt ner nästan 10.000 på den redan för att sedan komma på att de nog kommer bli trångt.

bröstsnack minsann.
    usch ja trivs sååå bra i dem ja har nu, hur ska de bli när de skrymplar ihop :-O kostar de mycket att förstora?
    finns de serösa som kan i sverige?
    har en känsla av att man kommer må rätt skit för sina små igen då ja alltid vantrivts med den men att sen pröva på stora gör ju saken 20 gånger värre.
    Hur skönt som helst att kunna bära vissa kläder som amn flrut inte kunde och ha lite urrigning med utan att de ploppar upp massa bh-inlägg här och där.

• L2K

Solstraalen - nu har vi då ingen egen bil men vi har fri tillgång till svärföräldrarnas ena. En gammal rostig volvo 245 som får va med så länge den håller...

Nån ny bil blir det inte för oss då vi inte har råd. Vi lade dom pengarna på båten istället.

Jag skulle oxå vilja starta med föräldragruppen redan nu. Vore kul och se om man kanske kunde hitta nån annan i närheten som väntar. Som det är nu är jag ganska ensam tyvärr.

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • copernicus

ja du Calylite du får njuta så länge det varar. Det är inte säkert att de blir hängiga och tomma efter amningen men de kommer troligtvis inte behålla storleken du har under grav. tyvärr tycker många!

• Prinsessan Zelda
    Giafia skrev 2007-02-26 16:23:10 följande:
    Ja det är ankarärr och de syns inte så mycket. De bleknar ju med tiden och man skall passa dem för solljus. Men toppless skulle jag aldrig sola ändå:)
    ok, ja  man får se när nästa amning är klar vad som händer
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • copernicus

L2K får ni gå på f-grupp fast det inte är första barnet? Det får inte vi här tyvärr.

• LindaoJohan
    Angående bil; här har vi en gammal golf från -88;a... tror ni den funkar sen! ha ha, nä vi ska försöka se om vi har råd med något större, får väl typ 8 tusen för min lilla älskade brittan (bilen heter så), sen kanske vi kan spara iho några tusenlappar å få tag på en kombi i samma klass som golfen kanske...

Angående bröst;
    så himla nöjd just nu! dom är perfekta, runda och fina. strl typ (NÄSTAN allafall) c-kupa, b-kupan börjar bli lite liten... Hoppas dom får behålla storleken efter amning och allt! Är ju en a-kupa i vanliga fall!
  • Calylite

copernicus
    oja jag njuter till fullo kan ja lova, och kikar smått runt på de som förstorat med. Men de är väll år framöver *suck*

jag måste skicka in min f-grupp lapp kom ja på igår, senaste vecka 20 (ops) men får hoppas de komemr men ändå, här är inget före v.30 att man får komma ändå.

• FruRundberg
    copernicus skrev 2007-02-26 16:36:35 följande:
    L2K får ni gå på f-grupp fast det inte är första barnet? Det får inte vi här tyvärr.
    Inte vi heller.. gick bara med första barnet.. sen "kan" man väl det med förlossning å bebis
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3