• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • FrogLeg

Jag tycker inte heller att Janne banan har nån koll. I sommras när vi frågade hur vi skulle få rent Linnéas stol (hon är åksjuk så kan ni räkna ut resten.) Då fick vi tipset och rådet att plocka isär de mesta... Vi tyckte de lät rätt puckat så vi avaktade till måndagen så vi kunde prata med Akta istället... Om vi lyssnat på JB hade vi förstört stolen.

• Jullan84

Någon har som har bilbarnstol i en Audi, Volkswagen eller Seat?

Tänkte försöka sätta in stolen i dag och då står det: "På vissa bilar udi, Volkswagen eller Seat ersätter man sprinten som sitter mitt i stolen med en gul bygel."

Någon som vet om denna bygel tillhör bilen eller om det är något man får köpa separat?

• sunzhine

Tyvär Jullan, vi har en Ford så kan inte hjälpa er... Men när vi skulle ha fast vår nya bilstol i svärföräldrarnas bil första gången för nån månad sen så åkte vi upp till Toyota o där va de schyssta o satte i den på en sekund

Vad gör man åt en 8 månaders som matstrejkar, hon vill inte ha mat, bara skakar på huvudet o tittar bort o låter morrandes.Till middag fick ja väl i henne en halv liten portion och som kvällsmat lyckades jag få in en halv portion gröt. Hon brukat ju kasta i sig maten men idag har det varit kört, frukosten o lunchen va ju bara o glömma...

BVC imorgon med båda tjejerna, sista gången för den stra inkl. spruta sen är det skolhälsovården som gäller... min stora tjej

• FrogLeg

sunzhine

Ang matvägran Du behöver nog inte vara orolig när de bara gäller en eller några dagar och hon åt ju trots allt lite. Kanske börjar bli sjuk? Får tänder? Eller nåt... Hon äter nog snart igen ska du se.

• sunzhine

orolig är jag väl inte direkt, men det är ju så tröttsamt o försöka tvinga i henne mat o hon bara sitter o är sur.. Jo jag har den tanken att det e nog några hörntänder på G. Jo jag e glad att jag fick i henne lite trots att det nästan tog en tmme... Tur man har tålamod

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----