• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • FrogLeg

sunzhine

Hmm var ju inne där man man ser ju inte om man får tillbaka eller ej Kanske lika bra att inte veta

• Odine

Hallojsan på er i det fina vädret

Själv e man barnledig fram tills på söndag, dottern åkte med sin pappa upp till sthlm över helgen för att hälsa på sin farmor
    Plus att vi blir hundlediga med, hur skönt som helst ska bara slappa och njuta denna helg med min sambo, bara för det lär det väl bli dåligt väder aja finns alltid en säng att krypa ner i *hihi*

Uscha vad den lilla bökar och har sig i magen gör juh redigt ont, konstigt att man glömt bort allt sånt här från när man väntade dottern :P

Nu tänker jag va lite tråkig men kan ingen gissa på vad ni tror att det är där inne, väldigt många gissar på en tjej iaf, jag med för den delen men det e bara för att jag hoppas ju på en pojk *ler*

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och mitt svenska arbete och sätta mig på altanen och njuta av den sista solen :)

Ha det gott alla!

• sunzhine

Frogleg...
    jo det går o se,men då måste du klicka på skatteuträckning o gå till nästa sida ända till sista sidan så ser du det...
    Hopaps att du hittar det. Vi blev glatt överraskade härhemma iallafall

Åh vilket härligt väder, vi har just varit ute o gått lite o Jezzie har övat på längdhopp o klättrat lite på marieborgsskolans skolgård.

Nu ska jag ta hand om lilltjejen låter det som

• Marie med två barn

Min 6-åriga son fick ett skattebesked i dag med posten. Han har tydligen fått 100 kr i vinst på sina fonder och måste därför betala 30 kr i skatt. Lite larvigt tycker jag.

Får han verkligen deklarera? Han är som sagt 6 år. Lite svårt för honom att veta om uppgifterna stämmerFlört! Om jag eller min man deklarerar åt honom så bryter vi väl mot nån regel. Är väl inte ok egentligen att deklarera åt någon annan.

*Carpe Diem*
  • FrogLeg

Marie med två barn

Jag fick min första restskatt när jag var 2 år... Haha jag var tom med i tidningen pga de.
    Tokigt!

• sunzhine

frogleg

varsågod. Skönt att kunna glädja någon .
    Kan ju bli en riktigt trevlig sommar

Usch, sitter här med huvudvärk och en hals som är helt hes och ond och så kliar det som tusa i halsen. Jag totalt vägrar bli sjuk nu, har inte tid, det är helg och b-uppsatsen ska börjas skrivas på... kanske skulle proppa i sig en vitlök :)

• Marie med två barn

sunzhine - Krya på dig. Håller tummarna för att det inte blir nåt, utan går tillbaka.

Nu ska jag sova. Måste ju orka ta hand om barnen imorgon. Godnatt!

*Carpe Diem*
  • Jullan84

Ha en trevlig helg!
    Nu åker vi till Oscars mormor i Ohamn.

• Majalaja

Frogleg: Jag har skrivit till dig i din inbox ang P&T-vagnen. Lycka till om ni provkör den!

väduren 82: jag fyller den 13 april, så det är ju rätt så snart.

I dag har vi haft en härlig dag, först var jag på Liten och Stor på morgonen och det var mysigt som vanligt. Nils älskar verkligen sångstunden där och jag tycker det känns avslappnat och bra där. Sen åkte hela familjen och hälsade på några kompisar med barn i våra barns ålder, käkade middag där och tog en promenad i vårsolen. Det var härligt, och kul att umgås lite med andra vuxna ibland också. Vi känner ju inte så många andra par här i stan, så det blir mest att vi delar upp oss och umgås med kompisar på varsitt håll, så det här var jättetrevligt. Barnen leker så bra ihop också, de stora alltså! De gav varandra kramar och pussar och sa att de tyckte om varandra, och så tittade de på Bolibompa ihop, tätt ihoptryckta i soffan. De var sååå söta!

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----