• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • Lena1976

Imorgon bär det av till stora staden stockholm med hela västerviks revy gäng...sk abo på hotell o gå på galenskaparna på tyrol som är ombyggt till denna föreställning...allt går i 70-tal...3 rätter middag...stor dansfest efteråt..ska bli jättekul...åker själv med alla i ensamblen...utan man o barn...

• Marie med två barn

Odine - Hoppas att ni har en skön barn- och hundfri helg. Beträffande din bebis så tror jag faktiskt att du får en pojke. Din mage på bilderna i ditt galleri liknar min när jag fick Benjamin.

Just nu håller min man på och ger dottern hostmedicin. Låter som att det inte går så braFlört, bäst att jag går och hjälper till.

*Carpe Diem*
  • sunzhine

Lena- låter ju helt jätteskoj ju! Hoppas verkligen att du får en kul weekend.
    Vi ska ta en liten tripp till Vímmerby vi idag, inte alls lika kul o spännande som Stockholm, men en skön liten utflyt. Vi ska ju upp till sthlm. hela v. 15 och det ska bli himla skoj. Träffa hela min familjen o barnens nya tvillingkusiner, åka kryssning, shoppa o gå på museéum längtar så!

Nä nu e det väl bäst o ta en dusch innan man o barn ska trängas därnere
    Ha en riktig skön helg alla!

• Emelle

Idag blir det årets första stadsparks tur!!
    Är ju så superskönt väder.
    Antar att det blir exklusiv Mc Donalds lunch sen med om barnen får bestämma!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Lena1976

Oj här var de tyst...någon som ska göra nått kul o påsk....själva ska vi till Dalarna till min farmor.

• cid

Lena:
    Jag hoppas på att vara på BB, eller redan hemkommen....men det är väl kanske alldeles för mycket att hoppas på...

• sunzhine

vi ska va hemma i påsk, bjudna på middag o sen kommer min pappa ner. På måndag drar vi upp till Stockholm över påsklovet, ska bli så skönt med lite ledigt!

• Ms Leia

Hej!

Hittade er tråd nu, själv bor jag i Oskarshamn. Vi väntar vårt första barn och ska föda i Västervik nån gång i maj nu.
    Det känns bra, vi har inte varit på visning än men vi var uppe på koll pga njursten häromveckan. De verkar jättetrevliga där uppe. Pratade bla med en BM som hette Carina, som var supertrevlig. Har också träffat rätt många av deras läkare pga tidigare missfall.

Antar att många av er har fött där, hur upplevde ni det?

♥♥ Vecka 36, en liten flicka ♥♥
  • Emelle
    Lena1976 skrev 2007-04-03 21:40:39 följande:
    Oj här var de tyst...någon som ska göra nått kul o påsk....själva ska vi till Dalarna till min farmor.
    Idag lämnar vi barnen till diverse barnvakter
    Och i morgon bitti åker jag till Sälen!!
    GLAD PÅSK!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • väduren82

ms leia: jag födde på Västervis bb den 16:e maj förra året och jag tyckte det var kanon,jättebra personal,visst finns det dom som va lite speciella eller sura,men dom finns ju överallt ;)

GLAD PÅSK!

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----