• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • ShootingStar
    jullan: vi har en volkswagen men vi hade aldrig något problem med att sätta i våran bilstol i den, har ju haft stolen i andra bilar och då spänner vi den likadant... men va e d för stol ni har då?

ludicous: jag håller verkligen med, vädret börjar ju bli lite varmare å då tycker jag absolut vi ska ta tag i fl-träffarna igen!!! vore jätteskoj!

Idag ska jag å en kompis gå ner på stan å shoppa lite å sen ska vi hem å färga håret å äta gott å kolla top model på tv ikväll! Underbara onsdag! hoppas nu håret blir bra denna gång... Försöker desperat få tillbaka mitt blonda hår som jag va dum nog å färga mörkt... Har försökt bleka det innan men det slutade bara med att det blev rödaktigt å fick sår i hela hårbotten... Men nu ska jag slinga ljusa slingor bara så får se om d funkar bättre, ska ta annat märke på färgen oxå, hm:s egna vågar jag inte prova igen...

va ska ni alla andra hitta på denna kyliga onsdag??
    Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • ShootingStar
    Alicia har kommit på att det är godare att tår istället för frukost! Räcka ut tungan

Har förresten äntligen lagt ut första magbilden... Lite sent i vecka 29 kanske, men men...
    Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • sunzhine

Frogleg... hoppas du var ironsik... inte alls kul med snö, men nu blev det ju inte så mycke mer med det som tur e o tillhelgen ska det visst bli varmt igen... säger de.

Ludicrous... nej inga tecken på förkylning, men om det håller i sig så får vi kolla upp det nästa vecka. har fått i henne middag nu, 1/4 potatis o 1/4 biff... alltid nåt
    Jag e me på fl träff, me det får ju gärna sluta blåsa o bli ett par grader varmare än idag i allafall.

Shootingstar...Söta tjejen Alicia är då hihi... ska gensat dyka in i ditt galleri o spana in magbilden.
    Va ju på bvc idag, samtidigt va det en föräldragrupp som skulle starta, massa gravida kvinnor o fina magar snacka om att jag saknar den tiden.

• Marie med två barn

sunzhine - Hur klarade Jezzie sprutan? Hon berättade det idag på dagis. Men sa att "det gör inget ont på mig för jag har redan fått en i munnen och det gjorde inte ont."

*Carpe Diem*
  • FrogLeg

sunzhine

Självklart vill jag ha vår och sommar nu, jag blev så besviken när de snöade även fast de var så lite. Man blir ju lite rädd.

• cid

Jag är på på fl-träff.... Isak skulle behöva leka av sig lite i parken eller så. Och nu har ju ni andra barn som är så pass stora att ni också får springa runt som skållade troll efter era barn....ja, och så kan ju Isak få lite sällskap i lekandet också. Sist var det ju typ bara Isak och linnea som var "lekstora"...
    Bara det är några grader varmare som sunzhine skrev så hänger jag på. Ja, om jag inte ligger på BB eller så förstås...

Är nerräkning här....varför glömmer man så fort allt det hemska med en graviditet? Och varför på nåt sätt kan man komma på tanken att fortsätta graviditet och bebistid? Med tre veckor kvar kan jag säga att skolarbete är rätt kämpigt... men vad fasen, man ska väl känna att man lever?
    Näe, ni ska få slippa mitt gnäll...ska tjata sönder sambons öron istället

• FrogLeg

Jag måste fråga ni som har barn i 2-3 årsåldern... Har alla sina barn på dagis?

Jag håller på att bli knäkt här hemma (fast jag tror Linnéa håller på att bli mer knäkt ) Idag har de varit en extremt tråkig dag... Thea är sjuk och mamma (jag har inte sovit ordentligt på 2 nätter) och Linnéa har varit "roligare" än vanligt... Förstår henne helt inte kul att gå här med mamma o lillasyster och inte kunna göra så mycket. Thea har dessutom vägrat ligga på golvet eller sitta i matstolen. Hon vill bara vara nära mig!

Hoppas Thea mår bättre imorrn för annars är de jättesynd om Nea.

• sunzhine

Marie.. Jo det gick bra med sprutan, hon satt i mitt knä o skulle räkna teckninngar, men fatta ju vinken direkt o spände sig totalt men satt i allafall still. Kom väl ett par tårar men det gick över lika fort, efteråt blev det fika på Nilssons o hon var hur stolt som helst :) Även om hon måånga gånger påpekade att det gjorde mer ont än den i munnen... Tror nog att hon kommer berätta om händelsen imorgon...om jag känner min dotter rätt

Frogleg... krya på barnen...

• sunzhine

OJ va tyst det va här inne känner nästan hur det ekar....

Ville bara önska alla en trevlig helg o hoppas på att vårvärmen kommer tillbax snart.

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----