• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • Marie med två barn
    väduren82 skrev 2007-03-25 10:34:30 följande:
    Grattis emelle,fyllde du i går? i så fall är du ju vädur som jag *hihi* jag fyller tant i dag och ska ha tjejparty nästa helg,krogbesök efter,där har man ej varit på nästan två år *haha*
    Grattis på "tantdagen"Flört. Hoppas du får en trevlig födelsedag.
    *Carpe Diem*
  • Lena1976

Jaha nu är det våran tur....nu är vi sjuka...skulle ha sjungit på dop i Hjorted idag men hade absolut ingen röst imorse, det var länsesen ja var så hes...men men detta går väl över någon gång

• Majalaja
    väduren82 skrev 2007-03-25 10:34:30 följande:
    Grattis emelle,fyllde du i går? i så fall är du ju vädur som jag *hihi* jag fyller tant i dag och ska ha tjejparty nästa helg,krogbesök efter,där har man ej varit på nästan två år *haha*
    Tant? Det var det värsta Jag är tio år äldre än du (och också vädur) och känner mig inte det allra minsta som tant!

Grattis i alla fall!!!
  • väduren82

Majalaja: driver med mig själv lite,har alltid känt mig äldre än vad jag är och speciellt nu när man är mamma *hihi* när fyller du då?

• cid

Har ni dött allihopa av värmeslag här inne eller? Helt dödstyst ju!
    Själv håller jag på att dö av tristess tror jag. Jag väntar, och väntar och väntar....och jag har inte ens passerat BF datumet. Känns bara så drygt, egentligen är det ju väldigt kort tid kvar, MEN det kan ju nästan lika gärna vara en månad om jag har otur och går över en massa...

Tror nästan det är världens syndaste om mig...

Idag är i alla fall dagen ganska välfylld, ska försöka ge mig ut på en promenad nu på förmiddagen, sen blir det lunch på stan med pappa och så MVC...sen är det bara den grymt tråkiga kvällen kvar.. Sambon jobbar så då blir det lite långdraget.
    Menmen, snart kan ju en dag till räknas ner, och då är det EN dag närmare målet!

Hur har ni alla andra det i vårvärmen?

• ShootingStar

Här har vi det gott i värmen! Njuter av att göra nästan ingenting när Alicia e på dagis nu.. Har gjort klart en tenta i helgen så nu kan man andas ut ett tag...
    jag insåg i morse när jag skulle ur sängen att det kommer bli jobbiga 2 månader nu fram tills bebben kommer, för jag tog mig knappt upp. Känner mig redan totalt handikappad av min "stora" mage och fasar för att den ska bli ännu större.. minns inte att jag va så besvärad av magen när jag vänta alicia... men man kan ju hoppas sista tiden går fort nu...

ja du cid, nu e du inne på slutspurten, och den jobbigaste tiden av hela graviditeten nästan när man bara väntar väntar å väntar, å dessutom känner sig sprickfärdig... Men som du skrev, nu kan ju liten komma närsom, idag eller imorgon, vem vet... Gick du över tiden nåt med isak?
    Ser fram emot å träffa dig å den lille sen på fl-träffarna i vår!
    Skulle vilja spola fram två månader så jag oxå e inne på slutspurten nu... puh...

Ha det gott alla!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • SysterDyster

Kikar in o kollar hur ni andra i Västervik har det en solig vårdag ;) Dock börjar ju solen försvinna så här på kvällskvisten :( Önskar att det kunde bli LITE varmare endå! (Jag e ju sån där frusen j-el *S*)
    GRATTIS i efterskott Emelle! Om 2 dagar så fyller min stora tjej 7 ÅR. Det e så man märker att man själv faktiskt blir äldre oxå :S Men man e ju inte äldre än vad man känner sig....eller hur!?
    När kommer skattebeskedet??? Någon som fått sitt?

• Jullan84

SysterDyster

Skattebeskedet är på väg ut.. (Säger min mamma som vet. )
    Så det kommer nog snart..

• sunzhine

Systerdyster

Har inte fått nåt besked, men däremot loggat in på skatteverket o deklarerat där så det e färdigt

Åh vilket underbart väder, synd bara att man har åkt på nån hemst halsont... kunde ju knappt läsa saga ikväll o jag som gjort mig till o lånat böcker på biblioteket, typiskt att rösten ska ge med sig då!

I kväll blir det sängen tidigt så man kanske kan sova bort lite föskylning o så man e pigg imorgon när det e dags o planera b-uppsats.

Ha det gott alla. o en extra kram till dej cid, snart är det din tur...

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----